מבכים את מותה של מתנדבת מד"א: "24/7 של נתינה, עזרה וסיוע לאחר"

סולי מזרחי, 71, חובשת ומתנדבת במד"א חולון שפעלה במשך השנים לסיוע לנזקקים, בני נוער, ניצולי שואה וקשישים, נפטרה בשבוע שעבר ממחלה קשה. חבריה מספידים
דנה לווינסקי |
סולי מזרחי ז"ל

במד"א מתאבלים על פטירתה של סולי מזרחי (71), חובשת ומתנדבת בתחנת מד"א בחולון, שנפטרה בשבוע שעבר לאחר מאבק ארוך במחלה קשה. סולי, תושבת חולון, הייתה פעילה חברתית ותיקה אשר סייעה רבות במהלך השנים לנזקקים, בני נוער, ניצולי שואה וקשישים. היא התנדבה במד"א במשך שנים רבות ושימשה כחובשת רפואת חירום בתחנת מד"א בעיר. סולי נפטרה ביום הולדתה ה-71 כשהיא מותירה אחריה בעל, חמישה ילדים, 19 נכדים ושתי נינות.

"סולי ז"ל הייתה אישה שכל פועלה נע סביב נתינה והתנדבות למען החברה", ספד לה אילן טלר, אחראי מתנדבים בתחנת מד"א חולון. "סולי סייעה בחלוקת אוכל על בסיס שבועי לנזקקים בעיר ודאגה לרבים לציוד חם בחורף. כמה שעות לאחר שהשתחררה מהאשפוז האחרון שלה בבית החולים – היא כבר רצה לסייע לאנשים בחלוקת מזון. לאחר שסולי חלתה היא הקימה עמותה להתמודדות עם המחלה, במסגרתה עזרה לחולים אחרים וחיבקה אותם. מותה הוא אבדה גדולה למשפחת מד"א. היא עשתה כל שביכולתה וסייעה לכולם סביב השעון. היא חסרה לנו מאוד".

"אנחנו עדיין לא מבינים את גודל האובדן – זו ממש טרגדיה"

חובשת רפואת חירום במד"א עדי ירושלמי, חברתה של סולי, סיפרה: "סולי ואני היינו חברות טובות במשך 35 שנים. אין נושא חברתי שהיא לא נגעה בו למען הקהילה. היא עזרה לכולם, מתי שאפשר ולמי שניתן. מי שהיה חסר לו משהו – ידע שאליה אפשר לפנות. קשה מאוד להיפרד מחברה כל כך ותיקה וקרובה, היא כבר חסרה לי ואני מתגעגעת אליה מאוד. אנחנו עדיין לא מבינים את גודל האובדן וזו ממש טרגדיה".

"מרחב איילון מרכין את ראשו על אובדנה של סולי מזרחי ז"ל, מתנדבת מסורה וותיקה שהקדישה שעות רבות מחיה לתרומה ועזרה לטובת הזולת", ספד לה מנהל מרחב איילון במד"א, אפי בר. "הכרתי את סולי שנים רבות וטוב הלב שלה נגע בכולנו. גם כאשר היא לא יכלה להתנדב ולתרום ממרצה באמבולנסים היא עשתה מעל ומעבר על מנת לתרום בתחנות המרחב בלוגיסטיקה ובסיוע למתנדבים ולעובדים. היא חסרה לכולנו. יהי זכרה ברוך".

מנכ"ל מד"א, אלי בין מסר גם הוא: "חוזקו של ארגון מגן דוד אדום נמדד בהון האנושי המרכיב אותו וסולי ז"ל שהייתה מתנדבת מד"א למופת ופעילה חברתית יוצאת דופן היוותה דוגמא לכך. למרות מחלתה הקשה, המשיכה סולי ז"ל לפעול למען האחר בכל מקום ודרך בה מצאה לנכון. יהי זכרה ברוך. היא תחסר לכולנו".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות