שוחרר חשוד בעבירות אלימות נגד בת זוגו

ביהמ"ש השלום בב"ש הורה על שחרורו ממעצר של תושב דימונה, 21, שנעצר בחשד שתקף את רעייתו, זאת למרות התנגדות המשטרה. בכך התקבלה טענת ב"כ, עו"ד אליז קסנטיני, לפיה תלונת בת הזוג הוגשה על רקע בקשתו של החשוד לנתק את הקשר
אייל חן |
אילוסטרציה envato

למרות התנגדות המשטרה, שופטת בית משפט השלום בבאר שבע, שרה חביב, הורתה היום (יום א') לשחרר ממעצר את תושב דימונה בן 21, שנעצר בחשד לתקיפת בת זוג. השופטת חביב קיבלה את טענת הסנגורית עו"ד אליז קסנטיני, לפיה מרשה ניסה לנתק את הקשר עימה ולכן היא הגישה את התלונה נגדו.

ביום רביעי שעבר התקבלה תלונה במשטרה לפיה צעיר ביצע עבירות אלימות כלפי בת-זוגו. לפי עדות המתלוננת מדובר במעשים קשים. בין היתר – חניקה, הפלה לרצפה, חבלות בגוף ואיומים ברצח. לאחר קבלת התלונה החשוד נעצר ובחקירתו הכחיש את המיוחס לו והציג בפני החוקרים טענות שמציגות את האירוע באופן שונה.

היום (יום א') הובא החשוד להארכת מעצר נוספת, שם אמר נציג המשטרה, כי מאז הארכת המעצר הקודמת נעשו פעולות והחקירה התקדמה, אם כי לא הסתיימה. עוד נטען כי "קיימת תשתית ראייתית שמסבכת את החשוד וקושרת אותו לעבירות". היחידה החוקרת ביקשה להאריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים נוספים.

עו"ד אליז קסנטיני, עמדתה התקבלה בביהמ"ש

מנגד טענה הסנגורית, עו"ד קסנטיני, כי מרשה שיתף פעולה ומסר פרטים ביחס לכל האירועים שלהם טענה המתלוננת. לדבריה מדובר במי שבעבר כבר השליכה אבנים על רכבו והיא בעלת נטיות אובדניות. "פעם אחר פעם ניסה לנתק את הקשר איתה ללא הצלחה ויומיים לפני האירוע ניסתה להתאבד", טענה הסנגורית.

בסופו של דבר קיבלה השופטת חביב, את בקשת עו"ד קסנטיני והורתה על שחרורו של החשוד למעצר אדם מאחר וגרסתו התחזקה. "כפי שניתן ללמוד מהחלטה קודמת בעניינו של המשיב", כתבה השופטת בהחלטתה, "תלונתה של המתלוננת העלתה סימני שאלה, אשר התחזקו עם התפתחות החקירה. כאן יש לציין כי גרסתו של המשיב התחזקה באופן משמעותי".

"המשיב", נכתב עוד בהחלטת השחרור, "צעיר נעדר עבר פלילי, ומדובר במערכת יחסים של כחודשיים ימים. בנסיבות המתוארות ולאור פעולות החקירה שנותרו לביצוע סבורני שניתן להשלים את החקירה בעניינו של המשיב כשהוא משוחרר ומורחק מהעיר דימונה ומהמתלוננת".

לאתר אליז קסנטיני – עורכת דין

___________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת שרה חביב

___________________________________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%90%d7%9c%d7%99%d7%96-%d7%a7%d7%a1%d7%a0%d7%98%d7%99%d7%a0%d7%99

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות