היכה באגרופים את הדיירת בגלל עיכוב בתשלום שכר הדירה

תושב כפר הרי"ף, בעל עבר פלילי, איים ותקף אם חד הורית השוכרת ממנו דירה, לעיני בתה הקטנה, בשל איחור של ארבעה ימים בתשלום שכר הדירה
ציון חן |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

משבר הקורונה הביא רבים מתושבי המדינה למצוקה כלכלית קשה, עליהם גם נמנית גם אם חד-הורית אשר מתגוררת עם בתה הקטנה במושב כפר הרי"ף הסמוך לקרית מלאכי. האם, התעכבה בארבעה ימים בתשלום שכר הדירה ובעקבות זאת בעל הבית, עבריין המוכר למשטרה, איים עליה, היכה אותה וגרם לה לחבלות של ממש. כתב אישום הוגש נגדו והמשטרה מבקשת לעצור אותו עד לתום ההליכים בעניינו.

בעל הדירה הוא עבריין מוכר מהאזור אשר ריצה כבר מספר עונשי מאסר ולו עבר פלילי מכביד בעבירות אלימות, מרמה, הימורים ועוד. את אופיו העברייני הוא הפנה הפעם כנגד השוכרת שעדכנה אותו כי בשל מצבה הכלכלי היא עלולה לאחר בתשלום, אך במקום לגלות הבנה או איפוק, בחר העבריין לנקוט בגישה האלימה המוכרת לו.

בחליפת ההודעות בין השניים שיגר לה בעל הדירה איומים חד-משמעיים, אשר אף הוציא אותם לפועל בהמשך. "לכי תזדייני ותביאי קבלה" הוא כתב לשוכרת, "תחפשי את מי לנצל. אני לא חייב לך שום דבר. תעופי מהבית ולכי תזדייני. לא משלמת, תעופי… אל תעלי לי את הקריזה שאני לא יוציא אותך ברגע זה מהבית. את תעלי לי את הקריז. אל תבדקי אותי. שאני רוצה להתהפך על בנאדם אני יתהפך על אמא שלו. תזהרי ממני… למה אני יוציא לך את שני העיניים שלך" (הטעויות במקור, צ"ח).

על פי האישום שהוגש נגדו, זמן קצר לאחר ששלח את ההודעות המאיימות, הוא הגיע לדירה, שם תפס את האישה בשתי ידיה, דחף אותה לקיר וסטר בפניה מספר פעמים. הוא לא הסתפק בכך, וחבט בה מספר מכות אגרוף, תוך שהאישה מנסה לחמוק ממנו ומבטיחה לו שתשלם את חובה.

בתה הקטינה של האישה ששמעה את זעקות השבר של אימה ואת האיומים של בעל הדירה העבריין כי "ירצח אותה", נבהלה והזעיקה את המשטרה שעצרה אותו.

"מדובר בארוע אלימות בריוני ושלוח רסן שכתוצאה ממנו נגרמו לאישה חבלות של ממש, ואף חלק מהאירוע בוצע לעיני בתה הקטינה", סיפרו במשטרה. בעל הדירה שבר לאישה את האף וגרם לה לחבלות בבית החזה, ועוד.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות