בת הזוג הודתה שבדתה אונס: "כעסתי עליו, לכן התלוננתי"

בן 26 מאשקלון הואשם בעבירות אונס חמורות כלפי אשתו, לאחר שזו חזרה בה מתלונתה, הרשיע אותו ביהמ"ש במסגרת הסדר טיעון בעבירת איומים בלבד. סנגורו, עו"ד ניר יסלוביץ: "אנו שמחים על כך שהפרקליטות קיבלה את הטענות וביטלה ביושר את האישומים החמורים"
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה

חודשים שספורים לאחר שהתלוננה, חזרה בה תושבת אשקלון מהטענתה כי בעלה אנס אותה. הבעל, 26 שהואשם בעבירות אונס ובאיומים, הורשע בעקבות זאת בעבירת איומים בלבד, במסגרת הסדר טיעון. סנגורו, עו"ד ניר יסלוביץ, אמר: "אני שמח מאוד שהפרקליטות קיבלה את טענותינו וביטלה ביושרה ובהגינות מצידה את האישומים החמורים כלפי מרשי".

כתב האישום המקורי נגד הצעיר, הוגש בחודש יוני האחרון, זאת בעקבות תלונת האשה במשטרה, וייחס לו שני מעשי אונס ושני מקרי איומים שונים. נגד הצעיר גם הוגש בקשה למעצר עד תום ההליכים והוא היה עצור מעל לחודש.

לאחר הגשת כתב האישום, פנתה האישה לבית המשפט המחוזי וביקשה לשחרר את בעלה לאחר שלדבריה היא בדתה את הדברים. "אני מבקשת מבית המשפט", כתבה האישה, "לשקול את שחרורו של בעלי ממעצר, משום שהתלונה הינה תלונת שווא. אני מביעה חרטה רבה על הדברים שאמרתי, התלונה הוגשה מכעס עקב ריב בין בני זוג. בעלי בן אדם טוב שאוהב אותי ודואג מאוד לילדינו", כתבה האשה והוסיפה: "אני אוהבת את בעלי ורוצה שיחזור הביתה למשפחתנו ונוכל לפתור את בעיותינו. חשוב לי להבהיר כי בתלונה הוצאתי שם רע לבעלי כאילו הוא ביצע בי מעשים מגונים, אך דברים אלו לא קרו מעולם והתלונה הוגשה מכעס רב על בעלי. אני מצטערת ואיני מתכוונת כלל לתלונה. אשמח מאוד שתתחשבו בבקשתי שהוא ישוחרר והתלונה תיסגר".

איתור עורך דין
עו"ד ניר יסלוביץ

בעקבות המכתב נקראה האישה למשטרה, שם המשיכה בטענתה כי מדובר בתלונת שווא. בהתאם לכך, בפרקליטות תיקנו את כתב האישום ויחסו לנאשם שלוש עבירות איומים, לפיהם לאחר שעזב את הדירה, באחת הפעמים אשתו אמרה לו שאיננה מסכימה לכך כי יגיע לדירה מדי פעם ויבקש ממנה לקיים עמו יחסי מין וכי אינה מסכימה לכך. הנאשם לא הסכים לכך וטען בפני המתלוננת כי הוא בעלה והוא יכול לעשות מה שהוא רוצה והמתלוננת צריכה לקבל זאת.

אותו המקרה גרר שורה של איומים, כאשר הסיע אותה ואת ילדתם, אמר לה שהיא "זונה", דרש לדעת מדוע יצאה עם התינוקת ואיים עליה באומרו "אני אעשה לך ככה" והדגים תנועה של מכה בידו. לאחר מכן איים שוב בכך שאמר לה שהוא יחנוק אותה, והניח את ידיו על צווארה. כשהגישה בקשה לגירושין הוא התקשר אליה ו"איים על המתלוננת באומרו שהוא יודע איפה היא נמצאת ושהוא ירביץ לה".

באחרונה הורשע הנאשם רק בעבירת האיומים, לאחר שהסנגור עו"ד ניר יסלוביץ הגיע להסדר הטיעון עם הפרקליטות. עו"ד יסלוביץ, שמייצג את הנאשם, אמר: "אני שמח מאוד שהפרקליטות קיבלה את טענותינו וביטלה ביושרה ובהגינות מצידה את האישומים החמורים כלפי מרשי. מרשי טען מתחילת מעצרו שהוא לא ביצע עבירות מין בבת זוגו".


 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות