חמישה דברים שלא ידעתם על עו"ד גיא קנפו

מעיין לביא |
עו"ד גיא קנפו

עו"ד גיא קנפו מתמחה בחדלות פרעון, לרבות פירוק חברות לאורו של החוק החדש. משרדו מתמחה במקרקעין, כולל ייצוג מוכרים ורוכשים בעסקאות מכר, וליווי דיירים בהליכי תמ"א 38. הניסיון והידע הרב של עו"ד גיא קנפו בתחומו יכולים להשתוות רק לצניעותו ולאכפתיות שלו.

לעו"ד גיא קנפו תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים בבר אילן. עו"ד קנפו עשה את התמחותו במשרדו של עו"ד סלומון דובדבני. לצד התפתחותו המקצועית, עו"ד קנפו תמיד מצא זמן לפעול למען הזולת ושימש משך שנים כמתנדב במד"א. הנה 5 דברים שלא ידעתם עליו:

1.
קנפו הוא פעיל חברתי והיה ועודנו חלק מהגרעין הלוחם של "אני שולמן" למען העצמאים בישראל.

2
בתיכון היתה לו להקה, בה היה הסולן והגיטריסט השני. הם הופיעו קצת, ועד היום הוא מנגן ושר עם חברים.

3.
בשירות הסדיר לאחר שירות כלוחם ביחידה מסווגת, ואף נבחר לשמש כנהגו של רב אלוף בני גנץ. כיום משרת מילואים פעיל בתפקיד רגיש בצפון הארץ. מספר ימים בשנה הוא עולה לצפון להתכונן למצב חירום שהלוואי ולא יגיע.

4.
לאחר שנים במקצוע, הרגיש שצריך לעשות גם למען האחר. באותה עת יצא קול קורא לגיוס והכשרת עורכי דין לחובשים. סיים את הקורס בהצלחה. עבדת במוקד קורונה אבל חיפש אקשן, לכן מתנדב כיום אחת לשבוע באמבולנסים.

5.
הספורט האהוב עליו הוא טיפוס. התאהב בענף בפיליפינים, כשטיפס על מצוק וסיים בהצלחה. לאחר החזרה לארץ התחיל להתאמן על קירות טיפוס, ומשם כבר לא עצר.
__________________________________

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות