מנכ"ל עיריית קלנסווה נורה ונפצע קשה

ירי על מכוניתו של עו"ד אשרף חטיב, 48, הוביל לפציעתו הקשה, הוא הובהל לביה"ח בלינסון בפתח תקווה מורדם ומונשם. לפני כעשור נורה למוות באירוע דומה מנכ"ל העירייה אז, ויאם זמירו
אייל חן |
בדרך ליום שגרתי. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה shutterstock

הצהרות השר לבטחון הפנים אמיר אוחנה, באשר לפשע במגזר הערבי לא ממש מרשימות את הנמנים עליו ומדי יום ממשיכים לירות ולפצוע שם אזרחים: אמש (יום שבת) היה זה מנכ"ל עיריית קלנסווה, עו"ד אשרף חטיב, בן 48, שנורה ונפצע באורח קשה לאחר שמכונית שבה נסע רוססה בכדורים רבים. לפני כעשור נרצח ביריות מנכ"ל העירייה ויאם זמירו באירוע דומה, אז נורו יריות אל עבר מכוניתו שעה שחזר ממשחק כדורסל.

אמש התקבל דיווח על ירי בקלנסווה, אשר בעת האחרונה סובלת מאירועי ירי חוזרים ונשנים. כוחות משטרה ומד"א שהגיעו למקום הבחינו במכוניתו של מנכ"ל העיריה מרוססת בכדורים והוא במצב קשה. עו"ד חטיב לאחר טיפול ראשוני במקום, הובהל באמבולנס מד"א לבית החולים בילינסון בפתח תקווה כאשר הוא מורדם ומונשם.

פרמדיק מד"א עבד קשקוש שהגיע לזירת הירי סיפר: "הפצוע היה בהכרה מעורפלת וסבל מפציעות קשות מאוד. התחלנו מיד בטיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, מתן נוזלים ותרופות והנשמה ופינינו אותו במצב קשה ולא יציב לבית החולים". המשטרה החלה לחקור את האירוע כשלדבריה חטיב לא היה מאוים, עד כה לא נעצרו חשודים במעשה.

יו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס אמר בתגובה למקרה: "פגיעה וניסיון התנקשות במשרתי ציבור היא אלימות מהסוג החמור ביותר. לא נעבור לסדר היום על פגיעה במשרתי ציבור, אנו מחויבים לשמירה על שלומם וביטחונם".

לפני כעשור נרצח ביריות מנכ"ל עיריית קלנסווה ויאם זמירו. זמירו שנסע במכוניתו במרכז העיר, לאחר שחזר ממשחק כדורסל, נורה כ-200 מטרים לפני שהגיע לביתו. זמירו היה מאוים וכמה חודשים לפני הרצח הושלך לביתו רימון.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות