תיעוד: רצח את שכנו בדקירות סכין

הפרקליטות הודיעה כי תגיש לביהמ"ש המחוזי מרכז שבלוד כתב אישום נגד תושב טירה על כך שהגיע לבית שכניו, דקר למוות את אב הבית, פואז דעאס, 56, ולאחר מכן ניסה לרצוח גם את בנו, אחמד דעאס, 22. המדינה תבקש להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים נגדו
רונן לוי |
סכסוך משפחות - מז"פניק בודק את השטח
זירת רצח ארכיון. צילום: פלאש 90

לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד, יוגש היום (א') כתב אישום נגד נאשם בעבירות של רצח שכנו, פואז דעאס וניסיון לרצח בנו של השכן, אחמד דעאס, שהתרחש בטירה בתחילת השנה. הנאשם נעצר בתום מרדף משטרתי של כחודשיים.

ב-1 בינואר השנה, בשעות הערב, דווח למשטרה על אירוע תקיפה סמוך לבית מגורים בטירה וכן דווח כי במקום ישנם פצועים. כוחות משטרה שהוזעקו למקום ביצעו פעולות חקירה ראשוניות מהן עלה כי מדובר באירוע בו החשוד במעשה דקר את שכניו אב ובנו.

כתוצאה מהדקירות נקבע בביה"ח מותו של פואז דעאס בן 56 ובנו, אחמד דעאס, בן 22, נפצע באורח קשה ופונה לקבל טיפול רפואי בבית החולים מאיר.

חקירת הרצח והניסיון לרצח הוטל על היחידה לפענוח פשעים של מרחב שרון שניהלה את המצוד אחר החשוד ועסקה במלאכת איסוף הממצאים וגיבוש הראיות לכאורה. בתום מצוד נרחב שערכה המשטרה אחר תושב טירה, שנחשד במעשה, הצליחו השוטרים לפני כשבועיים, לאתר ולעצור את החשוד סמוך לבאר שבע. וכאמור, עם סיום החקירה וגיבוש הראיות יוגש כתב אישום ובקשה למעצר נגד החשוד.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות