רגע לפני שהוברחו: 4 מכוניות גנובות נתפסו במחסום רנתיס

בפעילות מבצעית של המשטרה נעצרו 4 חשודים ונתפסו 4 רכבים שנגנבו מאזור תל אביב ופתח תקווה. השוטרים המתינו במחסום רנתיס והבחינו במכוניות מגיעות למקום בזו אחר זו. המשטרה תבקש להאריך את מעצרם של החשודים
אייל חן |
אחד הרכבים הגנובים שנתפסו. צילום: משטרת ישראל

בפעילות מבצעית של המשטרה אמש (יום ג') בגזרת מחסום רנתיס, נעצרו ארבעה חשודים ונתפסו ארבעה רכבים שנגנבו מאזור תל אביב ופתח תקווה. החשודים נעצרו והמשטרה תבקש להאריך את מעצרם.

במהלך פעילות מבצעית של בלשי תחנת משטרת ראש העין, נגד חוליות גנבי רכבים, סמוך לשעה 03:40 זוהו על ידי תצפית שני רכבי מאזדה נוסעים זה אחר זה על כביש 465. הרכב הראשון, אשר שימש כ"פותח ציר" עבור הרכב הגנוב שנסע מאחוריו, שייך לתושב בית חנינה, הרכב השני – הגנוב שייך לתושב פ"ת.

שני הרכבים הגיעו לחסימה במחסום רנתיס שם הפתיעו אותם השוטרים. נהג הרכב הראשון, המוביל, נעצר עי השוטרים במחסום וכאשר נהג המאזדה השניה, החשודה כגנובה, זיהה זאת הוא ניסה להימלט תוך שהוא עובר ממושב הנהג אל המושב האחורי של הרכב כל זאת בזמן שהרכב עודנו במצב נסיעה והרכב מתדרדר. השוטרים במחסום שהבחינו בפעולה זאת של החשוד ניפצו את שמשת הדלת הקדמית ימנית (מאחר והחשוד נעל מבפנים את דלתות הרכב) וביצעו מעצר של החשוד – תושב כפר עקב שטרם זוהה. נהג הרכב המוביל זוהה כתושב בית חנינה בן 18, החשוד השני טרם זוהה בשלב זה.

באירוע נוסף, הגיעו למחסום בזה אחר זה 3 רכבי מזדה שנגנבו כמה שעות קודם לכן מאזור העיר תל אביב. עם הגעת הרכבים למחסום, הפתיעו אותם השוטרים ועצרו שני חשודים תושבי שטחים בשנות העשרים לחייהם, אחד מהם אף מוכרז כדרוש לחקירה למשטרה בחשד לעבירות רכוש קודמות וחשוד שלישי נמלט וכעת מתנהל אחריו מרדף.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות