אישום על התעללות בכלב: "בגלל שפגעת בי אני הולך לפגוע ככה בילד שלך"

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגש נגד אלן מוריסון מבת ים שתיעד עצמו מתעלל בכלבו. הרקע לפגיעה בכלב: רצון לנקום בבת הזוג לשעבר
מעיין לביא |
הכלב שניצל באירוע בבת ים. צילום: משרד החקלאות

לבית משפט השלום בתל אביב, הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד אלן מוריסון מבת ים אשר התעלל בכלבו. מכתב האישום עולה כי עוד לפני ההתעללות ערך מוריסון שיחת טלפון עם חברתו וניסה לשכנע אותה לחזור אליו, וכאשר לא הסכימה, איים מוריסון בפגיעה בכלב באומרו לה : ״… הכלב זה כמו ילד שלך ובגלל שפגעת בי אני הולך לפגוע ככה בילד שלך…״.

באישום הראשון מצוין כי שעה שהכלב ישב על הכורסא אחז הנאשם בפניו של הכלב והצליף בו באמצעות חפץ כ־13 פעמים, בפלג גופו העליון תוך שהכלב מייבב כל העת. "בהמשך", לפי האישום, "הכלב ירד מהכורסא והנאשם המשיך להצליף בגופו כ-9 פעמים נוספות, כל זאת שעה שהכלב אינו חדל מלייבב".

את הדברים תיעד הנאשם באמצעות הטלפון הנייד שלו בסרטון. עוד באותו המועד, מאוחר יותר בעוד הכלב שוכב בסמוך לשולחן, הצליף הנאשם במרכז גבו של הכלב, באמצעות חפץ כ־15 פעמים תוך שהכלב מייבב ללא הפסקה וזאת במשך כ-15 שניות ותיעד את האמור בסרטון באמצעות הטלפון ושלח מהטלפון שלו לטלפון הנייד של חברתו את הסרטונים וכתב לה הודעת טקסט בשפה האנגלית: ״ את חושבת שאת יכולה להתנהג ככה. גם אני יכול״.

על פי האישום השני, בשעות הבוקר למחרת, קשר הנאשם את רגליו האחוריות של הכלב באמצעות חבל, כאשר פיו של הכלב היה חסום בזמם. או אז, משך הנאשם באמצעות החבל את הכלב, אחו באמצעות רגלו את רגליו הקדמיות של הכלב, וזאת בכדי למנוע ממנו תנועה, ושעה שהכלב מרותק לרצפה שכוב על גבו, הצליף הנאשם, באמצעות ידו הימנית, כ־14 מכות בבטנו של הכלב וזאת תוך שהכלב מייבב ללא הפסקה.

את המתואר לעיל, נטען באישום, תיעד הנאשם באמצעות הטלפון כ־23 שניות ושוב שלח את הסרטון לטלפון הנייד של חברתו תוך שהוא כותב הודעת טקסט בשפה אנגלית: "את בחרת להיות אכזרית. היית יכולה להיות נחמדה. את עשית אז זה".

בבקשה למעצר עד תום ההליכים נכתב כי קיים יסוד סביר לחשש, כי מוריסון יסכן את בטחונו של הציבור, באם ישוחרר, בשים לב לעובדה כי המשיב אינו מהסס, מתאכזר אל כלבו, ללא רחמים, מתעד זאת, ושולח את הסרטונים לזוגתו לשעבר וזאת על מנת להפחידה או להקניטה. "יש לראות באובססיביות של המשיב כלפי המתלוננת", כך נכתב, "גורם מגביר מסוכנות וזאת על רקע סירובה להמשיך במערכת היחסים, ובוודאי אף יותר נוכח המעשים הפליליים אותם ביצע המשיב לבצע על מנת לפגוע במתלוננת. יש בהתנהגות המשיב כדי ללמד על דפוסי התנהגות וחשיבה שאינם בגדר הנורמה המהווים מסוכנות כלפי כולי עלמא".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות