בגלל עיכוב – נהג המיניבוס הוכה על ידי נוסע

נהג המיניבוס הציבורי שנסע מעכו לכיוון שפרעם, ירד מהרכב כדי להחליף פרטים עם נהג אחר שתקף אותו, אולם אחד הנוסעים, תושב כאבול, 30, התרגז ולפי כתב האישום שהוגש נגדו תקף אותו עד שנזקק לטיפול רפואי
אייל חן |
מיניבוס אוטובוס מושב אחורי
אילוסטרציה envato

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, הוגש נגד תושב כאבול, בן 30, נוסע במיניבוס ציבורי, אשר תקף את הנהג, שעשה את דרכו מעכו לכוון שפרעם וגרם לו לחבלות של ממש. הסיבה: הנהג ירד להחליף פרטים עם נהג אחר שפגע בו.

לפני כשבועיים, התקבל דיווח במשטרת ישראל אודות תקיפת נהג מיניבוס ציבורי ע"י נוסע בצומת כאבול. במהלך האירוע ירד הנהג מהמיניבוס בצומת כאבול על מנת להחליף פרטים עם נהג רכב פרטי שפגע בו קלות וגרם נזק למיניבוס. הנאשם ירד אף הוא מהמיניבוס ואמר לנהג: "אין כלום על המיניבוס, יאללה תעלה על המיניבוס וניסע לכאבול".

הנהג השיב לו כי הוא מחליף פרטים. בשלב זה תקף החשוד את הנהג, תפס בחולצתו והיכה אותו מכות אגרוף לאוזנו ולאפו. מיד לאחר התקיפה נמלט הנאשם מהמקום וכתוצאה מכך נזקק הנהג לטיפול רפואי והובהל אל בית החולים רמב"ם.

שוטרי משטרת טמרה הוזנקו למקום והחלו בסריקות נרחבות באזור ובתחקור עדים. תוך זמן קצר הצליחו השוטרים להגיע לזהותו של הנאשם והוא נעצר לחקירה במשטרת טמרה. במהלך החקירה הצליחו החוקרים לאסוף ראיות נגד החשוד בגין העבירות המיוחסות לו. מעצרו הוארך מעת לעת והשבוע הוגש נגדו כתב אישום חמור בגין תקיפה הגורמת חבלה של ממש ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות