אישום: השליכו בקבוקי תבערה וירו זיקוקים כדי להפסיק את הפעילות החינוכית

4 צעירים, בהם קטינים, נאשמים כי במשך שנה חיבלו, הציתו וביצעו מעשי טרור על בניין המנהל הקהילתי בשכונת א-טור בירושלים. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם עד לתום ההליכים
מעיין לביא |
בקבוקי תבערה. צילום: פלאש 90

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד ארבעה צעירים משכונת א-טור, מהם שניים קטינים, בגין חבלה, תקיפה, מעשה טרור של הצתת מבנה ציבורי ועוד. זאת, על רקע רצונם של הנאשמים להפסיק את הפעילות החינוכית בשכונה. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם עד לתום ההליכים בעניינם.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שרית רייך אבניאל מפרקליטות מחוז ירושלים, בשכונת א-טור שבירושלים שוכן בניין, אשר חלקו משמש למגורים, וחלקו מושכר לעיריית ירושלים אשר מפעילה בו מנהל קהילתי של שכונת א-טור, המארגן אירועים שונים בתחום החינוך והתרבות, לטובת תושבי השכונה.

במהלך השנים 2019-2020, על רקע האמור, הותקף הבניין עשרות פעמים. הנאשמים נהגו להתאסף יחד עם אחרים, ולחבור יחדיו למטרת תקיפת המנהל הקהילתי, ולנסות לגרום נזק לאדם ולרכוש, וזאת על מנת לגרום לעיריית ירושלים להוציא את פעילותה החינוכית והתרבותית משכונת א-טור.

הנאשמים השליכו בקבוקי תבערה וירו זיקוקים לעבר המנהל הקהילתי מספר רב של פעמים. באחד האירועים נפגע עובר אורח, תושב השכונה. במקרים אחרים, נגרמו נזקים שונים למבנה. כמו כן, תקפו הנאשמים שוטרים בהזדמנויות שונות, כמתואר בכתב האישום.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות