חשד לאונס בת 13 במלונית קורונה ביפו

המשטרה תבקש להאריך את מעצרו של תושב הדרום, 24, החשוד כי במהלך שהותו במלונית על רקע היותו חולה קורונה מאומת, ביצע את המעשים. איסוף הממצאים מהחדר במלונית בו אירע המקרה נעשה באופן ממוגן
דניאל בן חמו |

המשטרה עצרה אמש את תושב הדרום בן 24, בחשד לאונס נערה כבת 13, במלונית של חולי קורונה ביפו. היום (יום ה') תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בהיוועדות חזותית בבית משפט השלום בתל אביב.

אמש נפתחה חקירה, עם קבלת דיווח בדבר חשד לאונס קטינה כבת 13 תושבת גוש דן במלונית קורונה ביפו. השוטרים שהגיעו למקום אספו ממצאים ממקום האירוע, לצד ליווי הקטינה בהליך הרפואי הנדרש ומעצר החשוד, השוהה אף הוא כחולה מאומת במלונית הקורונה, לחקירה בתחנת המשטרה ביפו.

מאחר ומדובר בשני חולים מאומתים במלונית קורונה איסוף הממצאים באופן ממוגן מהחדר, ע"י מז"פ והיא נלקחה לבדיקות כנדרש והוא נעצר ונכלא בתחנה מאחר והוא מאומת. היום בהמשך היום הוא יעלה לדיון בוידאו בשל מגבלות הקורונה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות