אישום: בני 15 ו-17 תקפו בני זוג ללא סיבה

כתב אישום חמור הוגש לביהמ"ש לנוער בחיפה נגד שני נערים מעכו בחשד שתקפו עוברי אורח שישבו ברכבם. השניים נאשמים כי השליכו צמיג לעבר הרכב, סטרו להם וגם כיבו סיגריה בוערת בארובת העין של האישה
דנה לווינסקי |
אילוסטרציה envato

לבית משפט לנוער בחיפה, הוגש כתב אישום נגד נערים בני 15 ו-17 מעכו, בחשד שתקפו שני תושבי העיר ללא כל סיבה ופצעו אותם. כתב האישום מתאר אלימות ברוטאלית של השניים כלפי הקורבנות, שרק ישבו לתומם ברכבם.

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבוע עם קבלת דיווח מבעל ואישה תושבי עכו בשנות ה- 40 לחייהם בדבר תקיפתם על ידי נערים. מהחקירה עלה כי שני הנערים ניגשו לבני הזוג ששהו ברכבם סמוך לבית מגוריהם השליכו צמיג לעבר הרכב.

לאחר מכן, כך לפי האישום, אחד הקטינים לקח מידיה של אחת מיושבות הרכב סיגריה שאחזה בידה, בידו האחת אחז בשערות ראשה ובידו השנייה כיבה אותה על ארובת העין של הקורבן וגרם לה לחבלה. בהמשך נער נוסף סטר לאחד מיושבי הרכב.

לאחר מספר פעולת חקירה, הצליחו השוטרים לאתר את שני הנערים ועצרו אותם לחקירה ומעת לעת האריכו את מעצרם וכאשר השיגו די ראיות, כאמור הגישו נגדם לבית המשפט לנוער בחיפה כתב אישום בגין עבירות של תקיפה הגורמת חבלה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות