סוכן סמוי הוביל למעצרם של למעלה מ-30 חשודים בסחר בסמים ובאמל"ח

המשטרה עצרה הבוקר עשרות חשודים בעקבות הפעלתו של הסוכן שרכש במהלך החודשים האחרונים נשקים מסוגים שונים וכן קוקאין בשווי מאות אלפי שקלים. החקירה מנוהלת ביחידה המרכזית של מחוז י-ם שתבקש במהלך היום להאריך את מעצרם
דניאל בן חמו |

עשרות חשודים בעבירות סחר בסמים מסוכנים ובאמצעי לחימה, נעצרו הבוקר (ד') בעקבות פעילות של סוכן סמוי שפעל במשך מספר חודשים בהם קנה סמים ואמצעי לחימה מחשודים בעיקר באזור בית שמש וירושלים.

המשטרה צפויה לבקש את הארכת מעצרם בהמשך היום.

חקירה סמויה במסגרתה הופעל "סוכן סמוי" במקומות שונים ברחבי הארץ, בדגש על גזרת העיר ירושלים ובית שמש לרבות היישובים הסמוכים, הביאה במהלך הפעלתו לאיסוף ראיות כנגד למעלה מ-30 חשודים בעבירות של סחר באמצעי לחימה שונים וסחר בסמים מסוכנים מסוג קוקאין.

על אף הקושי הטמון בפעילות שכזאת בשל מאפייני העיר בית שמש, נדרשה גמישות בהפעלה ויצירתיות למכביר וזאת תוך מיקוד במחוללי פשיעה עיקריים.

עוד במהלך פעילותו של הסוכן, בוצעו עסקות רכישת אמל"ח בהן נרכשו אקדחים ורובים ביניהם נשק צלפים ו-M-16 מאובזרים בכוונת טלסקופית וקלצ'ניקוב, ועסקות בהן נרכשו סמים מסוג קוקאין בשווי מאות אלפי שקלים.

לאחר שנאספו הראיות, כוחות משטרה רבים, ביניהם לוחמי יחידה מיוחדת של משמר הגבול, פשטו לקראת בוקר על ביתם של עשרות חשודים בעבירות סחר באמל"ח ובסמים בשווי מאות אלפי שקלים. במהלך חיפוש בביתם אותרו סמים נוספים, רכוש החשוד כגנוב ואמל"ח שאותר באזור מגורים. החשודים הועברו לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים ובהמשך היום צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרם בבית המשפט.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות