בעקבות ליבה של הנערה – קטטה אלימה בין שני מחזרים

צעיר שנלחם על ליבה של נערה נקלע הגיע לביתו של המחזר השני שלה ודקר אותו, הוא נעצר לאחר שנמלט מהמקום ומעצרו הוארך ב-4 ימים. הפצוע אושפז במצב בינוני בבית החולים ברזילי באשקלון
ציון חן |
אילוסטרציה

צעיר בן 18.5 מאשקלון, העומד לפני גיוס לצה"ל, נעצר לאחר שהיה מעורב בקטטה במהלכה נדקר צעיר אחר במהלך עימות ביניהם על ליבה של נערה. בית המשפט האריך את מעצרו ב-4 ימים ואילו הפצוע אושפז במצב בינוני בבית החולים ברזילי באשקלון.

הצעיר שנעצר הגיע יחד עם חבר לביתו של הנדקר על מנת להתעמת איתו על המצב המתוח בין השניים. הקטטה בין היריבים התחממה, ובמהלכה החשוד דקר את יריבו ונמלט מהמקום.

"החשוד דקר את הקורבן אשר נמצא במצב בינוני בבית החולים ברזילי, וברח מהמקום", סיפרו במשטרה, "הצעיר שנעצר היה דומיננטי באירוע והוא שנקט באלימות באופן אקטיבי".

בית משפט השלום באשקלון האריך את מעצרו של החשוד ב-4 ימים. "העצור", כתב השופט משה הולצמן בהחלטתו, "ביחד עם אחר הגיעו לקורבן בגין סכסוך על בחורה, ואז החלה קטטה בין כולם, שבמהלכה האחר דקר את הקורבן".
__________________________________________________________
לצפייה ודירוג כבוד השופט משה הולצמן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות