תיעוד: ביקש להפסיק להרעיש והותקף באכזריות על ידי 6 צעירים

כתב אישום שהוגש לביהמ"ש השלום בבאר שבע מתאר אלימות קשה מצידם של התוקפים והתנהגות "ברוטלית וחסרת פרופורציה". אחד המעורבים נאשם בביצוע מעשה הלול להפיץ מחלה משום שהיה באותה עת חולה קורונה מאומת
נעמה כהן |
אילוסטרציה

לבית המשפט השלום בבאר שבע, הוגש כתב אישום כנגד שישה צעירים החשודים בתקיפת אדם באלימות קשה, רק כי ביקש מהם להיות בשקט. השישה נראים תוקפים אותו באגרופים ובבעיטות ובכתב האישום צויין כי מדובר "התנהגות ברוטלית וחסרת פרופורציה".

על פי כתב האישום, הנאשם רכב על קטנועו והגיע בסמוך לבית שבו שהה המתלונן שהותקף, וגרם לרעש עם כלי הרכב. הצעיר שבילה בבית חבריו, יצא אליו וביקש ממנו להפסיק להרעיש, מה שגרם לוויכוח סוער ביניהם.

בשלב זה הנאשם המרכזי ועוד חמישה מחבריו, תקפו את המתלונן ביחד. הם בעטו בו והכו אותו באגרופים בכל חלקי גופו. כתוצאה מהאלימות הקשה שלהם, נשבר אפו של הצעיר, ונגרמו לו חבלות בצלעות ובברכיים, חתך בקרקפת, ועוד. בשל עוצמת המכות, הצעיר איבד את הכרתו והוא נלקח לבית החולים.

בעקבות האירוע הוגשה תלונה במשטרה, נאספו ראיות רבות, ובין היתר סרטון ממצלמת אבטחה, שתיעדה את התקיפה הקשה והובילה להגשת כתב אישום כנגד השישה. בחקירתם במשטרה הודו השישה כי היו מעורבים בתקיפה, אך טענו כי הצעיר המתלונן הוא שיזם וגרם לתגרה. עם הגשת כתב אישום, הוגשה גם בקשת מעצר עד תום ההליכים נגדם, בטענה כי הנאשמים "הפליאו מכות במתלונן בצוותא חדא עם אחרים ללא רחמים וללא כל סיבה נראית לעין".

התביעה מייחסת להם ביצוע עבירה של חבלה על ידי שניים או יותר, כאשר אחד הנאשמים, שהיה חולה קורונה, מואשם גם בעשיית מעשה העלול להפיץ מחלה ברשלנות.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות