סכסוך שכנים על חניה הסתיים בפצועים מירי ודקירות

כתב אישום הוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד שלושה תושבי שכונת אבו תור שהסכסוך ביניהם הוביל לפצועים מירי ומדקירות. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם עד לתום ההליכים
נעמה כהן |
בדרך ליום שגרתי. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה shutterstock

סכסוכי שכנים, הופכים לא אחת תוך זמן קצר מעימות מילולי וקללות לתקיפה. היום הוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים, כתבי אישום נגד שלושה תושבי שכונת אבו תור בגין דקירה וירי בעקבות סכסוך שכנים על חנייה.

על פי כתב האישום, שניים מהנאשמים אחים, המתגוררים באותו בניין במזרח ירושלים ובינם לבין הנאשם הנוסף ומשפחתו, התגלע סכסוך בנוגע לחניית רכבים ברחוב. לפני כשבועיים בשעות הערב המוקדמות, חלף אחד הנאשמים עם בן דודו ואחרים ליד ביתו של שוויקי. דלת ביתו של שוויקי, הנאשם השלישי, היתה פתוחה לרחוב. בין שוויקי לבין הנאשם החלו חילופי דברים, שכללו קללות ואיומים. בתגובה החל הנאשם להתקרב לדלת הבית של שוויקי, כאשר בן הדוד נעמד באמצע וניסה למנוע את התקיפה.

למרות זאת, דקר שוויקי את בן דודו של הנאשם בבטנו, ונכנס חזרה לתוך ביתו. בן הדוד פונה לטיפול רפואי בבית חולים שערי צדק. בעקבות האירועים המתוארים לעיל, החלו מתגודדים בני משפחת עוידה, וביניהם הנאשמים, סביב ביתו של שוויקי ומשפחתו.

אחד הנאשמים, כך נטען, הצטייד באקדח, וזאת מבלי שיש לו רישיון לכך, וירה 3 יריות לכיוון ביתו של שוויקי. 2 כדורים חדרו לתוך דירתה של אימו, המתגוררת בדירה מעליו.

תוך כדי הירי, צעק הנאשם: "תגידו להם לצאת מהבית". לעבר הבית התרחש במקביל ירי נוסף ע"י אחרים שזהותם אינה ידועה למאשימה. תוך כדי הירי, תקף אחי הנאשמים, את אחיו של שוויקי, באמצעות מקל.

בעקבות הירי, יצאה האם למדרגות הבית. הנאשם, בעודו מחזיק את האקדח בידו, זרק לעברה חתיכת זכוכית, שפגעה ברגלה הימנית, ופצעה אותה. כמו כן, דחף הנאשם את האם לרצפה, והיא נחבלה בגבה מהמדרגה, ופונתה לטיפול רפואי. במהלך האירוע, ירה הנאשם השני זיקוקים לעבר בית משפחת שוויקי, ממרחק כ-3 מטר, וניסה לגרום נזק לבניין.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצר הנאשמים עד תום ההליכים כאשר אחד מהנאשמים מואשם בירי ובפציעה בנסיבות מחמירות ואחיו מואשם במעשה פזיזות ורשלנות ואילו שוויקי שדקר מואשם בחבלה בכוונה מחמירה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות