עו"ד יעל דולב ויצחק גורדון ייצגו את לשכת עוה"ד בוועדה למינוי דיינים

בבחירות שהתקיימו אתמול (יום ג') בלשכה נבחרו גם עוה"ד וואל חלאיילה ויסמין ברהום לייצג במינויים של בתי הדין השרעיים ועו"ד איאד פראג' נבחר לייצג בוועדה למינוי קאדי מד'הב. יו"ר הלשכה, אבי חימי: "עוה"ד מצוינים וערכיים"
רונן לוי |
מימין: עו״ד וואל חלאיילה, עו״ד יצחק גורדון, ראש הלשכה, עו״ד אבי חימי ועורכת הדין יעל דולב. צילום: דוברות לשכת עוה"ד

אתמול (יום ג') התקיימו הבחירות לנציגי לשכת עורכי הדין בוועדה למינוי דיינים ובוועדה למינוי קאדי מד'הב בבית הלשכה בתל אביב. הבחירות נערכו בקרב 42 חברות וחברי המועצה הארצית של הלשכה, אשר מימשו את זכות בחירתם.

בבחירות נבחרו עו"ד יעל דולב ויצחק גורדון לייצג את לשכת עוה"ד בוועדה למינוי דיינים, לבתי הדין השרעיים נבחרו עורכי הדין וואל חלאיילה ויסמין ברהום. עורך הדין איאד פראג' נבחר לייצג את הלשכה בוועדה למינוי קאדי מד'הב.

"ייצגו נאמנה את הלשכה", עו"ד אבי חימי, ראש לשכת עורכי הדין

ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי, אמר: "אני מברך על תוצאות הבחירות הערב, מדובר בעורכות ועורכי דין מצוינים וערכיים שנבחרו לייצג אותנו בוועדות החשובות. אני מאחל להם הצלחה רבה בתפקידם וסמוך ובטוח כי הם ייצגו נאמנה את הלשכה ויעניקו את קולם בוועדות לדיינים הטובים והראויים ביותר, וכי לנגד עיניהם יעמדו שיקולים מקצועיים וענייניים בלבד".

לאתר אבי חימי – משרד עורכי דין

_________________________________________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%90%d7%91%d7%99-%d7%97%d7%99%d7%9e%d7%99

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות