3 עצורים בחשד לקבלת שירותי מין מבן 16

על פי החשד במהלך החשודים האחרונים התכתב הנער עם גברים באתרים מוכרים של הקהילה הלהט"בית באינטרנט והציע להם שירותי מין בתמורה לתשלום כספי, סמים או אלכוהול. ב-3 יובאו לדיון בהארכת מעצרם בביהמ"ש
רונן לוי |
אילוסטרציה

המשטרה עצרה שלושה חשודים בני 31, 35 ו-52 מאזור השפלה והשרון בחשד לעבירות מין חמורות בתחום צריכת שירותי מין מנער בן 16. היום (יום ג') יובאו החשודים לדיון בביהמ"ש השלום בראשל"צ, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

בחודשים האחרונים התנהלה חקירה סמויה בחשד לצריכת זנות מקטין ועבירות מין נוספות על יד מספר בגירים מרחבי הארץ.

מהחקירה עלה כי נער בן 16 ממודיעין, התכתב עם גברים בגירים באתרים מוכרים של הקהילה הלהט"בית באינטרנט והציע להם שירותי מין בתמורה לתשלום. מספר בגירים יצרו קשר עם הקטין ויזמו איתו מפגשים רבים שהתקיימו ברכבם או בדירות, במהלכם קיימו איתו יחסי מין בתמורה לתשלום כספי, סמים או אלכוהול.

הבוקר, עם המעבר לשלב הגלוי של החקירה, נעצרו 3 חשודים ממודיעין, לוד, ומושב בשרון, לאחר שהצטברו נגדם ראיות רבות על שירותי מין שקיבלו מהקטין בתמורה לתשלום. בחיפוש שנערך בבתיהם נתפסו מוצגים רבים. היום יובאו שלושת החשודים לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בראשל"צ.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות