איילת שקד בראיון לגיל ריבה בזצ: "לא פוסלת חזרה למשרד המשפטים"

האם איילת שקד חושבת שנתניהו יכול לתפקד תחת כתב אישום? האם לדעתה בפרקליטות "תופרים תיקים" לפוליטיקאים מהימין ומה דעתה על ההסתבכות של החבר אפי נוה. כל התשובות אצל גיל ריבה
מערכת אוביטר |
איילת שקד מתראיינת עם גיל ריבה באולפן זצ
איילת שקד באולפן זצ

חברת הכנסת איילת שקד, מקום שני ברשימת "ימינה" לכנסת העשרים וארבע, מגלה לגיל ריבה מה היא חושבת על הפרקליטות, מספרת על הקשר עם יושב ראש לשכת עוה"ד לשעבר, אפי נוה וחושפת את הרצון לחזור לתפקידה כשרת המשפטים במשרד המשפטים.

איילת שקד התארחה באולפן "זצ", אומרת שקד לגיל ריבה כי לחזור לתפקיד שרת המשפטים "זו בהחלט גם אפשרות"." זה משרד מדהים", היא מוסיפה ומחדדת: "מיוחד, יש לי עוד הרבה מאוד עבודה. יש כמה משרדים שבעיניי הם חשובים, אבל זה בהחלט אחד מהם".

אודות מי שפעם נחשב בעל בריתה, וכעת עומד לדין פלילי על פרשת מין מסובכת, יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נוה אמרה: "אני לא מצטערת על שום דבר שעשיתי במשרד המשפטים. השותפות עם לשכת עורכי הדין הייתה שותפות נכונה, שותפות פוליטית, אם אני לא הייתה עושה את זה השופטים היו ממשיכים את השותפות שהייתה להם עם לשכת עורכי הדין". היא הוסיפה כי השניים עדיין עומדים בקשר חברי כיום.

בהתייחסות לטענות רה"מ בנימין נתניהו על כך שהתיקים נגדו תפורים והזויים, אומרת חברת הכנסת שקד כי "צריך לדעת, שנגד אולמרט הגישו כתבי אישום והרבה מאוד חקירות למרות שהוא לא היה איש ימין ולכן זה לא עניין של ימין ושמאל. אבל כן, יש טהרנות בפרקליטות הרבה פעמים כלפי פוליטיקאים".

לדברי שקד, תפקוד תחת כתב אישום זה "דבר קשה". לשיטתה, המצב המשפטי של ראש הממשלה משפיע על ההתנהלות שלו. "בוודאי שכן, הוא בן אדם, זה משפיע, אנחנו רואים שזה משפיע. זה מאוד מאוד קשה לתפקד תחת כתב אישום".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות