נאשם בניסיון רצח הודה: "רציתי להרוג אותי, אני הלכתי להרוג אותה"

תושב תל אביב בן 32 נאשם כי ניסה לרצוח אישה בדרום תל אביב כנקמה על כך שבן הזוג שלה דקר אותו; התביעה: "הוא חיפש אותה ברחובות במשך ימים עד שמצא"
רונן לוי |
גינת לווינסקי. המצולמים אינם קשורים לכתבה. צילום: דימה וזינוביץ, פלאש 90

לבית המשפט המחוזי בתל אביב, הוגש כתב אישום נגד סמואל צקלמרים, בן 32 מת"א, בגין ניסיון רצח וחבלה חמורה בנסיבות מחמירות. צקלמרים, לפי האישום, החליט לנקום בבת זוגו של אדם שדקר אותו ופצע אותה באורח קשה באמצעות מברג.

על פי כתב האישום, לצקלמרים קיימת היכרות קודמת עם נפגעת העבירה ובן זוגה. מספר ימים לפני האירוע בו ניסה לרצוח אותה, דקר בן הזוג שלה את צקלמרים בנוכחותה. על כן, נטען באישום, החליט לרצוח את נפגעת העבירה או את בן-זוגה, מי משניהם שיצליח לאתר.

האישום מתאר כי במשך מספר ימים, חיפש הנאשם ברחובות תל אביב את נפגעת העבירה ובן זוגה, עד שבתחילת החודש, הגיע הנאשם לגינת לוינסקי, שם איתר אותה כשהוא מצויד במברג המוסלק בכיסו.

בשלב זה, ניגש הנאשם אל האישה, והלם בה בעוצמה, באמצעות המברג, מספר רב של פעמים, בין השאר, בראשה, צווארה ופניה. נפגעת העבירה פונתה לבית החולים כשהיא במצב קשה ומסכן חיים והנאשם נעצר במקום. כתוצאה מהתקיפה האלימה, נגרמו לקורבן חבלות רבות ובכלל זה, חבלות חודרות בראשה, דמם מוחי רב מדורי, בעטיו נדרשה לניתוח, שבר בעמוד שדרה צווארי, ועוד. הקורבן, שהייתה מורדמת ומונשמת במשך ימים רבים ועודנה מאושפזת בבית חולים.

לצד כתב האישום, הגישה הפרקליטות בקשה למעצר עד תום ההליכים. בבקשה שהוגשה לבית המשפט ציינה התביעה כי יש בידיה את הודעותיהם של עדי ראייה לאירוע. בכלל זה, נטען, גם של אדם שהיה בגינה, ומכיר את האישה שנפגעה, שמע את זעקותיה של הקורבן ולכשהגיע לזירה, חזה בנאשם כשהוא דוקר את הקורבן בצווארה, באזור הראש וחזה.

הנאשם עצמו לאורך חקירותיו, הודה בתקיפת הקורבן באמצעות המברג, אותו רכש ימים ספורים טרם מעשה התקיפה. לגרסתו, עשה כן לאחר שבן זוגה של הקורבן דקר אותו ימים ספורים טרם התקיפה. עוד מאשר הנאשם, כי תר אחר הקורבן בגינה כשהמברג מוסלק בכיסו וכשמצא את הקורבן, דקר אותה דקירות מרובות באמצעות המברג. בנוסף אישר המשיב, כי חפץ במותה של הקורבן ובין השאר מסר: "…אני רציתי להרוג אותה"; "..מתי שאני ראית אותה, אני רק הלכתי להרוג אותה…".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות