בן 17 נאשם כי פרץ לבית ואנס בת 10

הפרשה המזעזעת מגיעה לביהמ"ש: כתב אישום חמור הוגש לביהמ"ש המחוזי לנוער בבאר שבע נגד תושב הפזורה הבדואית, בן 17, ולפיו הוא נכנס לבית הילדה במטרה לגנוב חפצי ערך ובעוד הילדה ישנה, נכנס לחדרה וביצע בה מעשה סדום
אייל חן |
חשד: הכיר צעירה ברשת וביצע בה עבירות מין
אילוסטרציה

פרשת האונס בדרום: לבית המשפט המחוזי לנוער בבאר שבע, הוגש כתב אישום נגד תושב הנגב בן 17, המייחס לו עבירות התפרצות למקום מגורים, גניבה וכן מעשה סדום ומעשה מגונה כלפי קטינה מתחת לגיל 16 שלא בהסכמתה החופשית.

על פי עובדות כתב האישום, הנער הגיע באישון לילה, יחד עם שניים נוספים, אחד מהם נער בן 16, לישוב בדרום הארץ. הנאשם והקטין התפרצו לאחד הבתים בישוב, בזמן שבני הבית ישנו בחדריהם, ואילו השותף הבגיר נותר לחכות להם ברכב. הנאשם והקטין חיפשו אחר דברי ערך בסלון הבית ולאחר שמצאו מפתחות לרכב שחנה ליד הבית יצאו מהבית וחיפשו דברי ערך גם בתוך הרכב. לאחר שלא מצאו דבר, השניים חזרו לתוך הבית והמשיכו בחיפושים.

מכתב האישום עולה, כי בשלב מסוים, הנאשם נכנס לאחד מחדרי השינה בו ישנו באותה העת ילדה בת 10 ואחיה הקטנים. הנאשם נשכב ליד הילדה, אשר היתה ערה באותה העת, נשך וליקק אותה בפניה. הילדה שאלה את הנאשם לפשר מעשיו וביקשה ממנו לעזוב אותה, אך חרף זאת, ביצע הנאשם בקטינה מעשה סדום.

לאחר שהקטינה צעקה וקראה לאביה, הנאשם והקטין הנוסף ברחו מהבית, כשהם נוטלים מהבית סכום של כ-50 שקלים וצעצועים שונים. הנאשם והקטין זרקו את הצעצועים במהלך הבריחה ונמלטו מהמקום ברכב יחד עם השותף הבגיר.

הפרקליטות ביקשה את המשך מעצרו של הנאשם על לתום ההליכים המשפטיים כנגדו ובבקשת המעצר צוין כי נגד הנאשם ושני שותפיו מוגש במקביל כתב אישום ע"י תביעות המשטרה בגין עבירות רכוש רבות.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות