אישום: דרס שוטרת שהורתה לו לעצור

תושב ערערה שהתבקש לעצור בשל עבירת תנועה בזמן שנסע על כביש 65, פגע בשוטרת במכוניתו ונמלט מהמקום, כך עולה מכתב האישום שהוגש נגד לביהמ"ש השלום בחדרה
אייל חן |
קנס בלבד על מהירות מופרזת - אילוסטרציה

לבית משפט השלום בחדרה הוגש כתב אישום נגד תושב ערערה, שנאשם בדריסת שוטרת בכביש 65 ונמלט מהמקום. המשטרה גם מסקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

המקרה ארע לפני כשבוע, אז פתחה המשטרה בחקירה עם קבלת דיווח בדבר נהג שדרס שוטרת בכביש 65. מהחקירה עלה כי השוטרת ביצעה אכיפה של עבירות מהירות באמצעות ממל"ז בכביש, היא סימנה לנאשם לעצור את רכבו, לאחר שנקלט במכשיר כי הוא נוהג במהירות של 123 קמ"ש כאשר המהירות המותרת לקטע כביש זה הינה 90 קמ"ש.

הנאשם, כך פורט בכתב האישום, האט את רכבו תוך שהתקדם לעבר השוטרת כאשר עם הגיעו לשוטרת שעמדה מולו האיץ נסיעתו, פגע בה באמצעות חלקו הקדמי של רכבו וגרם לה לחבלות. לאחר מכן הנאשם המשיך בנסיעה פרועה גם לאחר שהשוטרת דלקה אחריו בכביש 6 וכרזה לו לעצור את רכבו עד שלבסוף עצרו אותו שוטרים במחסום משטרתי.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, וכעת, הגישה נגדו חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום בעבירות של ונהיגה פוחזת, הפקרה אחרי פגיעה, נהיגה בקלות ראש והפרעה לשוטר וכן בקשה למעצרו עד תום ההליכים לבית משפט השלום בחדרה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות