משטרת ישראל עצרה 27 חשודים בעבירות סחר ותיווך בסמים בעיר אילת.

טביעת אצבע

משטרת ישראל הפעילה סוכן סמוי בעיר אילת במסגרת המאבק בעבירות סחר בסמים באזור שכונות המגורים ומעיבה על חייו ובטחונו של האזרח הנורמטיבי. בפעילות הסמויה גוייס סוכן במטרה לאסוף ראיות נגד עבריינים בעבירות תיווך וסחר בסמים.

במהלך החודשים האחרונים נאסף מידע אודות חשודים בסחר בסמים ברחבי העיר אילת. החשודים המתגוררים באילת נהגו למכור סמים מסוגים שונים, לרבות קוקאין "ונייס גאי", לצרכנים בעיר אילת ובמעשיהם הניבו רווחים של אלפי שקלים בדרך לא חוקית, פגעו בשלום הציבור ובתחושת הביטחון של האזרח שומר החוק.

היום עם סיום הפעילות הסמויה החלה החקירה הגלויה ובמהלך שעות הבוקר פעלו עשרות שוטרים, בלשים, לוחמי מג"ב וכלבי גישוש ונעצרו 27 חשודים לחקירה, תושבי אילת.

 width=

הסוכן, בהוראת מפעיליו, יצר קשר עם החשודים וביקש לרכוש סמים מסוגים שונים בהזדמנויות שונות, פעולות הסוכן תועדו באמצעים שונים ומהווים תשתית ראייתית נגד העבריינים. במשטרה ציינו כי – " במהלך השניים 2018-2019 הופעלו כבר 3 סוכנים בעיר אילת נעצרו והורשעו עשרות עבריינים בעבירות סחר ותיווך, הפעלת הסוכנים הסמויים במקצועיות ובקפדנות במטרה להשלים את משימת משטרת ישראל באיסוף ראיות נגד חשודים מחד, ובמטרה להעלאת ביטחון הציבור, מאידך".

צו איסור פרסום:
בית המשפט השלום באילת נעתר לבקשת המשטרה והטיל צו איסור פרסום על זהותו של הסוכן שהופעל או/ו בני משפחתו, לרבות תמונותיהם, מקום מגוריהם או הימצאותם או כל פרט אחר שיכול להביא לחשיפת זהותם.
תוקף הצו עד לתאריך 28/8/2019

קרדיט צילום: דוברות המשטרה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות