רוכב הטרקטורון פגע ב-2 שוטרים במהלך מרדף – אך שוחרר ללא תנאים

בית המשפט הורה על שחרורו של חשוד שנעצר בתום מרדף כשהוא רכוב על טרקטורון. הוא נתפס רק לאחר שפגע ופצע 2 שוטרים. בכך התקבלה עמדת סנגורו של החשוד, עו"ד יאיר בן שטרית שטען כי אין הצדקה למעצרו
%d7%a8%d7%95%d7%a0%d7%9f-%d7%9c%d7%95%d7%99 |
זירת התאונה

שני שוטרים נפצעו אמש במהלך מרדף אחר רוכב טרקטורון באזור התעשיה באשדוד.

הבוקר בית המשפט הורה על שחרורו של החשוד ללא תנאים. לדברי סנגורו של החשוד, עו"ד יאיר בן שטרית, מדובר באדם ללא עבר פלילי ונורמטיבי וכי "אין הצדקה למעצרו".

שוטרים שהיו בפעילות מבצעית אמש באזור התעשיה שבאשדוד, הבחינו ברוכב הטרקטורון בנסיעה ללא לוחית רישוי וכרזו לו לעצור. הנהג החשוד החל להימלט בנסיעה מהירה מהשוטרים שהיו רכובים על אופנוע, במהלך המרדף פגע בהם הטרקטורון וגרם לפציעת השוטרים באורח קל.

השוטרים הגיעו לעבר הנהג וקראו לו לדומם את המנוע, אך בשלב זה השניים חבשו קסדות והנהג החל בנסיעה פרועה כדי להימלט מהם, זאת תוך שהוא מנגח את אופנועי השוטרים עם הטרקטורון, דבר שהביא לנפילתו של אחד השוטרים, שנחבל אך מיד התעשת וביצע מעצר של החשוד.

"אין הצדקה למעצר", עו"ד יאיר בן שטרית.

במוצאי שבת (אמש) הובא החשוד להארכת מעצרו. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של החשוד ב- 5 ימים נוספים, זאת לצורכי השלמות חקירה. ב"כ עו"ד יאיר בן שטרית המייצג את החשוד, התנגד להארכת המעצר וטען כי קיימת אפשרות לבצע את השלמות החקירה ולאיין את מסוכנות החשוד בחלופה המהווה מעצר בית. אולם, בית המשפט הורה על הארכה למספר שעות בלבד עד היום (יום א') בשעה 12:00.

הבוקר, המשטרה ביקשה להאריך בשנית את מעצרו של החשוד בעוד 5 ימים נוספים, זאת בחשד לעבירות המיוחסות לו בגין תקיפת שוטר במטרה להכשילו בתפקיד ולהפריע בשעה בה ממלא את תפקידו, סיכון דרכים ונתיבי שיט, נהיגה פוחזת של רכב.

למרות כל ההאשמות, הורה בית המשפט על שחרורו של החשוד ללא תנאים כשקיבל את טיעוניו של עו"ד יאיר בן שטרית.

עו"ד יאיר בן שטרית מסר כי "מרשי ללא עבר פלילי, נורמטיבי, החל מהרגע הראשון טענתי כי אין הצדקה למעצרו של מרשי, שעסקינן בפעולות חקירה בסיסות שאינן בנות שיבוש, טוב ונכון שבית המשפט הנכבד הורה על שחרורו של המשיב וזאת לאחר שאף קצין חקירות במשטרת אשדוד קיבל את טיעוניי".


 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות