השיטה המתוחכמת של גנבי המרכולים מהדרום

שלושה תושבי הדרום נעצרו בחשד שפיתחו שיטה לגניבה ממרכולים: שילמו על מצרכים זולים ויצאו מהחנות עם מוצרים יקרים. אתמול (יום ד') הסתיימה חגיגת הקניות ובלשי המשטרה המתינו להם ביציאה מהמרכול
דניאל בן חמו |
"טעות נקודתית". אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה shutterstock

המוח היהודי ממציא לנו פטנטים. המשטרה עצרה בעיר בית שמש, שלושה חשודים תושבי הדרום בחשד לגניבה מתוחכמת מעסקים. מעצרם הוארך היום בבית המשפט. השלושה נהגו לשלם על מוצרים רבים בשווי נמוך והיו מבקשים העתק קבלה והיו ממלאים עגלה במוצרים וכך מציגים לשומר את העתק הקבלה.

למשטרה הגיע מידע על שלושה תושבי קרית מלאכי שהיו גונבים ממרכולים בשיטה מתוחכמת. השלושה נהגו להגיע אל עסקים, סופרים, ולערוך לכאורה קניות במקום על ידי אחד מהחשודים שרכש מוצרים רבים שסכומם נמוך על מנת שהקבלה תכיל תרשומת מוצרים ארוכה אך בסכום כולל של כ-100 שקלים לכל היותר. במקביל אליו, נהגו על פי החשד שותפיו למלא את עגלת קניותיהם לעייפה ובסכום מוערך של מאות ואלפי שקלים.

בעת שהחשוד שילם בקופה עבור עגלת המוצרים שערכם נמוך, דאג אף לבקש העתק של הקבלה לצרכיו. בהמשך ותוך ניצול חוסר תשומת לב של הבודק ביציאה מהמקום, ולאחר שהעביר את הקבלה הנוספת לחבריו, יצאו החשודים עם העגלות כשקבלות המעידות על הקניה לכאורה בידם. ואם לא די בכך, בבדיקת הרכב שחנה במקום נתפסו שקיות בהן מוצרי מזון שנגנבו על פי החשד מסופר נוסף זמן קצר לפני כן.

אתמול נגמרה החגיגה, כאשר בלשי המשטרה המתינו להם עת יצאו מסופר בו ביצעו את מעשיהם ובעת תחקורם על ידי הבלשים, השליך אחד מהם מפתחות רכב מתחת לניידת המשטרה. בדיקת המפתח העלתה כי מדובר ברכב שחנה במקום ושייך להם. השלושה הועברו לחקירה ומעצרם הוארך ביום נוסף. ערר שהוגש על ידי סנגורם של החשודים, נדחה בהמשך היום על ידי בית המשפט המחוזי והם נותרו מאחורי סורג ובריח.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות