500 שקלים קנס לצעיר שהשליך בקבוק זכוכית על נער ופצע אותו

ביהמ"ש השלום בירושלים קיבל את הסדר הטיעון בעניינו של הנאשם, אף שנפגע העבירה התנגד ודרש עונש מאסר. לצד הקנס נפסק גם פיצוי לנפגע בגובה 1,500 שקלים
גילי סיוון-כהן |
השלכת אבן זריקת עיר עתיקה פלסטינים ערבים
צעיר משליך אבן בעיר העתיקה. צילום ארכיון: פלאש 90

שופט בית משפט השלום בירושלים, דוד שאול גבאי ריכטר, קיבל הסדר טיעון לפיו צעיר ערבי בן 27, אשר השליך בקבוק על נער יהודי ופצע אותו בעיר העתיקה בירושלים, ישלם קנס בסך 500 שקלים וכן פיצוי כספי בסך 1,500 שקלים לנער.

על פי כתב האישום, לפני למעלה משנתיים בעת שהנער הלך בעיר העתיקה, הנאשם השליך לעברו בקבוק זכוכית ופצע אותו. על פי הסדר הטיעון, אליו הגיע התביעה, הוחלט לתקן את כתב האישום ולציין שהנאשם השליך חפץ וכמו כן נשמטה העובדה כי הקטין נפצע בראשו מבקבוק הזכוכית.

בהצהרת נפגע העבירה, סיפר הנער כי הוא עודנו בהלם מהאירוע והוא נמנע מלעבור במקום האירוע בעקבות הפציעה ובאזור בכלל. בהצהרה תיאר כי בעת שנפצע מבקבוק הזכוכית הוא דימם מראשו וחש כאבים עזים, ולסיום דרש כי יוטל על הנאשם מאסר בפועל.

למרות הצהרת נפגע העבירה והתנגדותו, התביעה כאמור הגיע להסדר טיעון של עונש מאסר על תנאי, קנס ופיצוי כספי למתלונן. השופט דוד שאול גבאי ריכטר שקיבל את הסדר הטיעון כתב בהחלטתו: "לאחר ששמעתי את הצדדים ואת הנאשם, נחה דעתי כי ההסדר ראוי בנסיבות המעשה, ובנסיבות העושה ולכן אכבדו".

___________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט דוד שאול גבאי ריכטר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות