בגלל דוח על קורונה – ירה על רכבו של שוטר

צפו בתיעוד המשטרתי: תושב נצרת, 18, נעצר ביחד עם חברו, בחשד שירה על רכבו שוטר מכפר ריינה משום שיום קודם לכן קנס אותו ב-500 שקל על הפרת מגבלות הסגר שהוטל בעקבות התפרצות הנגיף
נעמה כהן |
השמשה המנופצת ברכבו של השוטר. צילום: משטרת ישראל

המשטרה עצרה שני חשודים בחשד שירו על רכב שוטר מכפר ריינה שמשרת בתחנת נצרת, הרקע לירי – דוח קורונה בסכום של 500 שקל שנרשם לאחד מהם יום קודם לכן. מצלמות האבטחה תיעדו את הירי לעבר מכוניתו של השוטר. לאחר שהוגש בעניינם כתב אישום מבקשת המדינה להאריך את מעצרם של השניים עד לתום ההליכים נגדם.

האירוע החל כאשר, אחד מהחשודים, תושב נצרת בן 18, נעצר על ידי שוטר בביקורת שגרתית במסגרת פעילות אכיפת הסגר. לחשוד נרשם דוח קורנה על סך 500 שקלים ולאחר שאיים על השוטר נמצא אף אגרופן ברשותו.

יום לאחר המקרה חבר אותו חשוד לשני קרובי משפחה, בני 20-21 אשר מתגוררים בסמוך לביתו של השוטר על מנת לנקום בשוטר ולבצע ירי לעבר השוטר.

החשודים הצטיידו בנשק הסירו את לוחיות הזיהוי של הרכב אות לקחו ממגרש רכבים ובשעות הלילה הגיע סמוך לביתו של השוטר פתחו בירי מסיבי אל עבר רכבו הפרטי של השוטר שחנה בסמוך לביתו. לאחר מכן נמלטו מהמקום.

לאחר הירי המשטרה פתחה בחקירה אינטנסיבית והצליחה לעלות על עקבותיהם של שני החשודים. כנגד שניהם – ג'מאל נפאפעה, בן 18, תושב נצרת, ועבד אלרחמן גראבה בן 21 תושב ריינה, הוגש כאמור כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים, כל אחד לפי חלקו במעשה, בין היתר בעבירות נשיאת נשק, קשירת קשר לפשע, ירי מנשק חם באזור מגורים, חבלה במזיד ברכב והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות