תושבת חריש טוענת: "סוממתי ונאנסתי בביתי"

ביהמ"ש האריך את מעצרו של צעיר כבן 28, תושב אלישיב, בחשד שהשתמש בסם אונס במהלך פגישה עם תושבת חריש בביתה ולאחר מכן ביצע בה עבירות מין שלא בהסכמתה. סנגורו של החשוד: "הוא מזועזע מהאשמות השווא כלפיו"
אייל חן |
אילוסטרציה

המשטרה חוקרת את תלונתה של תושבת חריש בשנות ה-40 לחייה שלטענתה סוממה על ידי צעיר בן 28, תושב אלישיב, אשר נפגשה עימו בביתה. לגרסתה, לאחר שסימם אותה הוא בעל אותה שלא בהסכמתה. הצעיר טוען שהיחסים היו בהסכמתה, אולם בית המשפט האריך את מעצרו בשלושה ימים וציין: "קיים חשד סביר שהחשוד עבר את העבירה".

ביום שישי התקבל במשטרה דיווח בדבר תושבת חריש שסוממה ואיבדה את הכרתה, במהלך פגישה עם צעיר בביתה אשר בעל אותה. השוטרים עצרו את החשוד לחקירה בתחנת המשטרה ולאחריה ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בחדרה.

בדיון אמר נציג המשטרה, כי החשוד הגיע אל בית הקורבן בשעות הערב, הביא איתו חומר החשוד כסם, שטרם ברור מה הוא, אולם הוא גרם לקורבן להשתמש בחומר ולאחר מכן קיים איתה יחסי מין. האישה, כך לפי נציג המשטרה, פונתה לבית החולים מטושטשת ומסרה בעדותה שהחשוד אנס אותה.

מנגד, הסנגור אמר כי מרשו טוען שהאקט המיני החל כשהשניים היו בסלון והתחלתו הייתה בהסכמה ובהמשך לאחר שהיו בסלון, היא ביקשה לעבור לחדר. מאחר והחדר היה נעול, האישה פתחה את הדלת והם נכנסו. לדבריו, כאשר הוא הבחין שהיא חשה ברע הוא הזמין לה מד"א וחיכה שיפנו אותה מהדירה בה היו באותה שעה גם ילדיה של המתלוננת. "החשוד מספר שהיה מזועזע ממצב הבית, מהבלגן, מהחדר שהילד ישן בו.היום הוא אומר שהוא מזועזע מהאשמות השווא שמוטחות בו" אמר הסנגור.

השופט אלכס אחטר, החליט לבסוף להאריך את מעצר החשוד בשלושה ימים. השופט כתב בהחלטתו כי בשלב זה לא ניתן לאיין את המסוכנות הנשקפת מהחשוד בחלופת מעצר כלשהי. כך גם יש לקחת בחשבון קיימות פעולות חקירה נוספות הנדרשות לביצוע שהן ברות שיבוש מצד החשוד.

"אני מוצא לנכון לציין כי קיים חשד סביר שהחשוד עבר את העבירה שבביצועה הוא חשוד", הוסיף השופט. "לעניין זה אפנה לגרסתה הראשונית של המתלוננת, כך גם לגרסתו של החשוד אשר קושר את עצמו לנוכחותו בזירת האירוע, אם כי מכחיש כי האקט המיני בינו לבין המתלוננת בוצעו בניגוד להסכמתה".

__________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט אלכס אחטר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות