החשד: הצית אולם תצוגה של רכבי ליסינג

הבוקר (יום ב') צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד תושב דבוריה, 26, המייחס לו הצתת אולם של חברת ליסינג וירי לעבר מכוניותיה. החקירה נפתחה בעקבות תלונה של בעלי החבריה אולם טרם ברור המניע למעשים
נעמה כהן |
אולם תצוגה של קוריאה מוטורס
אולם תצוגה של מכוניות. אילוסטרציה evanto

פרקליטות מחוז צפון צפויה להגיש הבוקר (ב') כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד תושב דבוריה בחשד להצתה של אולם התצוגה של חברת ליסינג בצפון. טרם ברור מדוע ביצע את המעשים המיוחסים לו.

במהלך החודשים האחרונים התנהלה חקירה סמויה שעניינה מספר מקרי הצתה וירי נגד סניפים של חברת ליסינג בתחומי מחוז חוף וצפון, במסגרתה אספו חוקרי היחידה המרכזית במחוז חוף, עדויות וראיות שונות הקושרות עפ"י החשד את תושב דבוריה, בן 26, לביצוע עבירות חמורות, של הצתה, וירי לעבר כלי רכב של החברה.

ראשיתה של הפרשיה לפני מספר חודשים, עם קבלת תלונה בתחנת משטרת זבולון מבעליה של חברת ליסינג, בדבר הצתת משרדי החברה בחיפה. כאשר בהמשך התקבלו תלונות נוספות מבעל החברה על ירי לעבר כלי רכב שחנו במגרשי החברה וכן הצתת כלי רכב נוספים.

כאמור, עם קבלת התלונה פתחה היחידה המרכזית במחוז חוף בחקירה סמויה, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגיים מגוונים שאפשרו איסוף ראיות רלוונטיות והתפתחות החקירה.

עם מעבר החקירה לפני כשבועיים לשלב הגלוי, עצרו חוקרי ובלשי ימ"ר חוף בשת"פ כוחות יס"מ, תושב דבוריה בן 26 בחשד לביצוע המעשים.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והבוקר צפויה פרקליטות מחוז צפון להגיש כתב אישום נגד החשוד ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות