נפגע בתאונת דרכים – יפוצה במיליון שקלים

נהג רכב שנפגע, הגיש תביעת נזיקין נגד חברת הביטוח שלו והוא יקבל מהם פיצוי של מעל מיליון שקלים. זאת, במסגרת הסכם פשרה אליו הגיעה באת כוחו, עו"ד גליה טירן
רונן לוי |
תאונה תאונת דרכים מכונית
תאונה. אילוסטרציה evanto

הסכם פשרה שאושר על ידי בית המשפט קובע כי חברת הביטוח תפצה נהג רכב שנפגע בתאונה ביותר ממיליון שקלים. ההסכם בין הצדדים הושג בעקבות תביעת נזקי גוף שהוגשה נגד חברת ביטוח, על ידי נהג רכב שנפגע בתאונת דרכים. באת כוחו של הנהג, עו"ד גליה טירן, ציינה כי מאז התאונה הוא סובל מבעיות וכאבים קשים ביותר עד היום, המחייבים אותו לטיפולי פיזיותרפיה קבועים.

על פי התביעה, התובע נפגע כשנהג ברכב בתאונת דרכים במרכז וממקום התאונה פונה התובע באמצעות מד"א לבית החולים. בבדיקה שבוצעה לתובע נמצא כי הוא נחבל באורח קשה בקרסול ובשוק שמאל וכבר בבדיקה בעת קבלת התובע לאישפוז צויין כי ישנו רושם לירידה בתחושה ברגל והושם סד גבס ארוך, אשר הוסר בהמשך לשם ביצוע הניתוח.

מספר ימים לאחר התאונה התובע שוחרר לביתו עם הנחיה להמשך טיפול פיזיותרפיה שהחל כבר בביה"ח, איסור דריכה על הרגל הפגועה, שימוש בכיסא גלגלים, מעקב רופא מטפל, שימוש במשככי כאבים וביקורת במרפאה האורטופדית.

עו"ד גליה רוזנבוים-טירן

גם כחצי שנה לאחר התאונה ציינה עו"ד גליה טירן בתביעה, כי התובע נבדק בקופת החולים ובבדיקה נמצא כי הוא מתקשה להתמודד עם מצבו הגופני, ומבקש עזרה. התובע הופנה לפסיכיאטר לקבלת טיפול תרופתי, ולפסיכולוג לשם טיפול נפשי עקב מצבו.

"התובע", כתבה עו"ד טירן, "מבצע מאז התאונה טיפולי פיזיותרפיה אינטנסיביים במכון הפיזיותרפיה ומהטיפול עלה כי אף המטפל מצא כי לתובע פגיעה נוירולוגית שכתוצאה ממנה נגרם איבוד תחושה בכף הרגל ונוצרה drop foot, ושתי אצבעות מצויות במצב של ספזם תמידי".

עו"ד טירן הוסיפה: "כתוצאה מהתאונה וכעולה מהמסמכים הרפואיים שצורפו לכתב התביעה עולה כי התובע נפגע בקרסולו וברגלו, וסובל כתוצאה מכך מבעיות קשות ביותר לרבות אובדן תחושה ושליטה ברגלו השמאלית, כל אלה מגבילים ויגבילו בצורה קשה ביותר את תפקודו של התובע בחיי היום יום בעיקר בהתחשב בעובדה כי התובע עובד בעבודה פיזית קשה הכרוכה בנהיגה ממושכת בכלים כבדים, שהייה באתרי בניה וכו', כמו כן עקב מצבו נפגע התובע גם בנפשו. הפגיעה האמורה מהווה עבור התובע אשר ערב התאונה היה אדם צעיר ובריא, פגיעה משמעותית ביותר במכלול תפקודו ובחייו האישים".

לאתר טירן-פז ושות' – משרד עורכי דין

____________________________________________________

משרד עורכות הדין טירן פז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות