חשד: תקף בפטיש את המאהב של אשתו

תושב אשדוד בן 39 נעצר בחשד שהיכה גבר לאחר שהבחין בו יוצא ממכונית עם אשתו. "קיבלתי סכין בגב", הוא טען בביהמ"ש שהאריך את מעצרו ב-4 ימים. גם האישה נחקרה באזהרה לאחר שריסקה עם הפטיש את חלונות הרכב
נעמה כהן |
מאוהבים במכונית, מחזיקים ידיים בני זוג אהבה
"סכין בלב", מאוהבים במכונית אילוסטרציה evanto

"אני קיבלתי סכין בגב", כך הסביר בבית המשפט תושב אשדוד בן 39, את הסיבה שתקף את אשתו וגבר שהיה עימה בתוך מכוניתה, לאחר שתפס אותה בוגדת בו ותוך כדי גרם נזק למכונית באמצעות פטיש. במקביל גם האשה נחקרה באזהרה, לאחר ששברה בתגובה עם אותו פטיש את חלונות רכבו של הבעל.

לפני מספר ימים התקבל דיווח על תקיפה של גבר ואישה באשדוד וגרימת נזק לרכב. שוטרים שהגיעו למקום החלו לגבות עדויות מהן עלה כי החשוד רדף עם פטיש והיכה בגבו של אדם אחר אשר היה עם רעייתו ברכבה. החשוד נעצר ואז התברר כי הרקע לאירוע הוא בגידה. החשוד, כך לפי החשד, הבחין בגבר יוצא מהרכב של רעייתו מהדלת האחורית, אז גמלה בליבו ההחלטה לשבור את אותו הרכב וכן לרדוף אחר המאהב כשהוא אוחז בידו בפטיש. על פי החשד הבעל הנבגד גם הכה את המאהב באותו הפטיש. "אני שבור נפשית", סיפר החשוד ותיאר כיצד הוא מתקשה להתאושש מנוכחות של אותו גבר ברכבה של רעייתו.

במקביל גם רעייתו של החשוד נחקרה תחת אזהרה, זאת לאחר שאף היא החליטה לשבור את שמשות רכבו של הבעל כפי שהוא עשה לרכבה.

לאחר החקירה הובא החשוד לבית המשפט, שם אמר נציג המשטרה כיי מדובר באירוע חמור של אלימות בתוך המשפחה. "החשוד", טען נציג המשטרה, "איים שירצח את בת זוגו בעת שאחז בפטיש בידו ולכן עולה מסוכנות מאוד גבוהה מצידו".

הסנגור מנגד, ביקש לשחררו, מאחר ולדבריו "מדובר באדם שמנהל חיים נורמטיביים לחלוטין, שנתקל באירוע שהפך את כל עולמו".

"הוא נתקל באירוע הזה", טען הסנגור, "שהוא ללא ספק מאוד מאוד בלתי שגרתי, מאוד מפתיע… כל חייו לפני זה היו שקר, האגו נפגע בצורה כל כך אנושה, זה אירוע קשה ולא פשוט, לכן הוא הגיב בצורה הזו".

החשוד עצמו במהלך הדיון הביע התנצלות על הדברים שקרו ואמר: "אני מצטער על מה שקרה, אני לא עבריין, אני רוצה לחזור לחיים. אני קניתי את הרכב הוא שלי אני קניתי אותו. שני הרכבים הם שלי, היא נוסעת על רכב שאני קניתי, זה אוטו שלי אני קניתי אותו והיא שברה לי שמשות, אז קורה לפעמים, אני בן אדם חי, אני קיבלתי אתמול סכין בגב".

השופטת דורית בונדה, שהאריכה את מעצרו של החשוד בארבעה ימים, בגין ביצוע עבירות של פציעה כשעבריין מזויין, חבלה במזיד ברכב, תקיפת סתם של בת הזוג, איומים ותקיפה הגורמת חבלה של ממש, כתבה בהחלטתה: "למעשה, המשיב קושר עצמו לעבירות המיוחסות לו ואף מודה בחקירתו כי הוא שבר את השמשות ברכב וכי הוא רדף עם פטיש והיכה בגבו של אדם אשר היה עם רעייתו של המשיב ברכבה… מדובר באירוע המלמד על מסוכנות, אף בהעדר עבר פלילי".

________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת דורית בונדה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות