על אף תביעות חוב בהיקף של 10 מיליון שקלים – ביהמ"ש אישר הסדר בין החייב לכנ"ר

הליכי חדלות הפירעון נגד החייב החלו לפני כשנתיים אולם בא כוחו, עו"ד יוסף שמחון הגיע להסכמות עם כונס הנכסים והמנהל המיוחד לגבי תוכנית להחזרת חלק מהחוב, שקיבל תוקף של פס"ד. לאחר שישלם לקופת הפש"ר 162 אלף שקלים יזכה להפטר מכל חובותיו
רונן לוי |
300 שופטים בשלוש שנים. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה shutterstock

שופטת בית המשפט המחוזי בחיפה, רבקה איזנברג, קיבלה מתווה תשלומים, אליו הגיעו בא כוחו של החייב, עו"ד יוסף שמחון ובאת כוח הכונס הרשמי ולאחריו אישרה לחייב הפטר מותנה.

לפני למעלה משנתיים, ניתן צו לכינוס נכסי החייב על פי בקשתו. נגד החייב הוגשו תביעות חוב על למעלה מ-10 מיליון שקלים. השופטת איזנברג קבעה כי החייב נהג בתום לב וקיבלה את טיעוני עורך הדין שמחון להקל עליו.

עו"ד יוסף שמחון

בהתאם, נתנה השופטת איזנברג לתוכנית אליה הגיעו בא כוח החייב, עו"ד שמחון, באת כוח הכונ"ר והמנהל המיוחד תוקף של פסק דין והפטר מותנה, כך שאם ישלם החייב לקופת הפש"ר סך של 162 אלף שקלים יקבל החייב הפטר מכל חובותיו.


לצפייה ודירוג כבוד השופטת רבקה איזנברג


עו"ד יוסף שמחון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות