חדש לאוהבי רכבי השטח – דיפנדר 90

חברת המזרח, יבואנית מותג רכבי היוקרה לנד רובר, משיקה את דגם 90 של אגדת השטח דיפנדר, שנחשב לאתלטי ונחשק. השקה זו ממשיכה למצב את דיפנדר כרכב השטח הטוב בישראל, המציע יכולת שטח ללא תחרות עם תכונות פרימיום
רונן לוי |
דיפנדר 90. צילום באדיבות חברת המזרח

חברת המזרח, יבואנית מותג רכבי היוקרה לנד רובר, משיקה בישראל את דגם 90 של אגדת השטח דיפנדר, שנחשב לאתלטי ונחשק. דיפנדר 90 הוא האח הקצר של דיפנדר 110, אשר הוצג ב-2019. שמות הדגמים ממשיכים את השמות ההיסטוריים של משפחת דיפנדר, אשר ציינו את אורך בסיס הגלגלים באינצ'.

לפי החברה, מתכנני הדיפנדר עמלו על יצירת רכב השטח הטוב בעולם, בד בבד עם התאמתו לזמן ההווה ולערכי מותג הפרימיום לנד רובר. דיפנדר 90 זוכה למנועים חדשים ומתקדמים במיוחד, מערכות שטח מתקדמות ומערכות בטיחות מתקדמות. דיפנדר 90 הוא רכב שטח בעל תכונות קישוריות מתקדמות, המציע לנוסעיו רמה גבוהה במיוחד של אבזור, נוחות ואיכות חיים. בהתאם למסורת של אגדת השטח דיפנדר, 90 הנוכחי יכול להעפיל לפסגות ההרים הגבוהים והקשוחים ביותר ובמקביל להציע בטיחות, איכות ונוחות בכביש בדרך אל השטח.

דיפנדר הקלאסי היה רכב שטח פשוט וקשוח שהגיע לכל מקום בזכות שילוב של גמישות וחוסן. דיפנדר החדש, מבטחים היבואנים, יגיע לאותן פסגות בזכות שימוש בפלטפורמת השטח החסונה ביותר של היצרן (D7x) ובזכות כל הטוב הטכנולוגי, אשר זמין כיום. היסודות עליהם עומדת יכולת השטח הפנומנלית הם מתלי אוויר מתכווננים ומערכת ניהול השטח המתקדמת בעולם – Terrain Response.

דיפנדר 90 החדש. צילום באדיבות חברת המזרח

מערכת Terrain Response מתאימה את פעילות מערכות הרכב השונות למאפייני השטח, בו נע כלי הרכב. במצב "חול" למשל התגובה לדוושה מהירה וחדה והדיפרנציאלים פתוחים, בעוד במצב "זחילת סלעים" התגובה למצערת עדינה, הדיפרנציאלים נעולים (נעילה מלאה, על ידי מצמדים) ומרווח הגחון הוא במצב "שטח. יכולות השטח מקבלות את התמיכה ההולמת מתיבת העברה, המציעה הילוך כח LOW ביחס העברה 2.93:1.

מותג לנד רובר נולד כדגם שטח של חברת ROVER באנגליה בשנת 1948 ותוכנן על ידי מוריס ווילקס, על מנת להציע כלי רכב פשוט וחסון לחקלאים. ווילקס עשה שימוש באלומיניום, אשר היה נפוץ בבריטניה של אחרי מלחמת העולם השניה וכך יוצר מרכב הלנד רובר מאלומינים, על גבי שלדת מתכת חסונה. השימוש באלומיניום ממשיך לאפיין את מוצרי לנד רובר עד היום.

לאורך שבעה עשורים וארבעה דורות יוצר רכב השטח המיתולוגי והפך לאהוד במיוחד על חקלאים, טיילים, עובדי שטח וצבאות ברחבי העולם. עם השנים קיבל את השם דיפנדר (1985) והפך לחלק מההיצע של היצרן, אשר נפרד מחברת רובר והפך ליצרן פרימיום של רכבי שטח.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות