המשטרה עצרה 10 חשודים בהפעלת רשת לסחר בנשים

חקירה סמויה שהתנהלה מזה כשנה העלתה את החשד כי מתנהל ארגון שמטרתו הבאת נשים לישראל ממזרח אירופה לשם העסקתן בזנות, לצד הלבנת כספי הסרסרות. הבוקר (יום ד') עברה החקירה לשלב הגלוי עם מעצרם של החשודים שיובאו לביהמ"ש לצורך הארכת מעצרם
רונן לוי |
זנות בתל אביב, צילום: פלאש 90 (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה)
צילום: פלאש 90 (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה)

המשטרה עצרה הלילה בתום חקירה סמויה, שערכה כשנה, עשרה חשודים במעורבות ברשת סחר בנשים והעסקתן בזנות. היום (יום ד') יובאו החשודים להארכת מעצר בבית המשפט.

במהלך השנה האחרונה, התנהלה חקירה סמויה, אשר התמקדה במספר חשודים שהפעילו על פי החשד בשיטה סדורה ומובנת, רשת להבאת נשים ארצה ממזרח אירופה לשם העסקתן בזנות, לצד הלבנת כספי הסרסרות.

במסגרת החקירה הסמויה, אספה המשטרה ממצאים רבים שהעלו חשד כי מדובר ברשת פעילה ומאורגנת, לרבות בעלי תפקידים ותחומי אחריות: משלב "הגיוס" של עשרות בנות בחו"ל והבאתן ארצה, דרך פרסום מקצועי ברשת של שירותי הליווי, ניהול מערך טלפוני לתאום "הזמנות" לשירותי מין, תפעול מערך נהגים להסעת הבנות בכל רחבי הארץ "עד בית הלקוח" ופיקוח אחר עבודתן, עד לשלב גביית הכספים והלבנת כספי הסרסרות באמצעות חשבונות בנק הרשומים כבתי עסק לגיטימיים.

בחקירה השתתפו גם רשויות אכיפה נוספות, בהן רשות המיסים והביטוח הלאומי ובליווי פרקליטות מחוז ת״א, ובהתאם המעורבים ייחקרו גם בחשד לביצוע עבירות הלבנת הון בהיקף המוערך במיליוני שקלים ועבירות נוספות על פי פקודת המיסים.

אמש, עם מעבר החקירה הסמויה אמש לשלב הגלוי, עצרו השוטרים 10 חשודים ובהתאם לצורכי החקירה וממצאיה יובאו היום אל בית משפט השלום בת״א לדיון בבקשה להאריך את מעצרם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות