הוארך מעצרו של חשוד בהדחת קטינים לסמים

המשטרה טוענת כי בידיה ראיות לכך שצעיר מפ"ת מכר סמים לנערים ובין השאר תיעוד של סוכן סמוי שהפעילה, אך באת כוחו, עו"ד סיוון כהן טוענת כי מדובר בסוכן מדיח: "השוטר הוא שגרר אותו למכירה"
גילי סיוון-כהן |
קפוצ'ון
אילוסטרציה

שופטת בית משפט השלום בפתח תקווה, האריכה בארבעה ימים את מעצרו של תושב העיר, בן 25, שנעצר בחשד לביצוע סחר בסמים ובהדחת קטינים לסמים מסוכנים בתקופה האחרונה. הסנגורית עו"ד סיוון כהן, טענה כי, השוטר אשר מרשה מכר לו את הסמים גרר אותו לזה.

במשטרה החלה חקירה בחשד לסחר בסמים, במהלכה הגיעו השוטרים אל החשוד בעקבות פעילות תקשורתית שביצעו בגין עבירות סחר בסמים. החשוד עצמו מכר סמים לאנשים רבים, ביניהם שבעה קטינים ולטענת המשטרה, שהפעילה סוכן ,יש בידם ראיות אשר מפלילות את החשוד, באופן ישיר לביצוע העבירות.

החשוד הובא להארכת מעצר בבית המשפט שם ביקשה המשטרה, חמישה ימי מעצר לצורכי חקירה. בדיון אמרה הסנגורית עו"ד סיוון כהן, כי מרשה ללא עבר פלילי והסוכן המשטרתי, התנהג כסוכן מדיח.

עו"ד סיוון כהן

"למעשה", טענה עו"ד כהן, "הטענה שלו היא שאותו שוטר יצר עמו קשר וביקש ממנו שיעזור לו כמו חבר, ויביא לו סמים לדבריו, השוטר אמר לו שהוא יכול אפילו לשלם לו. הוא לא רצה למכור לו את הסמים, והוא למעשה טוען בחקירתו כי השוטר הוא שגרר אותו למכירה. מה גם הסכום שהשוטר שילם לו, לא ניתן לומר שיש בו רווח, ממש כמו שמעבירים סמים בין חברים".

השופטת אופיר כתבי ריבלין, האריכה לבסוף את מעצר החשוד לאחר שקבעה כי קים חשד סביר הקושר את החשוד לעבירות המיוחסות לו. "העבירות המיוחסות לחשוד מקימות עילות מעצר מסוג מסוכנות וזאת על עף היעדר עבר פלילי וכן חשש לשיבוש הליכי חקירה", כתבה השופטת בהחלטתה.

לאתר סיוון כהן ושות' – משרד עורכי דין
___________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת אופיר כתבי ריבלין

___________________________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a1%d7%99%d7%95%d7%95%d7%9f-%d7%9b%d7%94%d7%9f

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות