נאשם בעבירות נשק שוחרר למעצר בית

כתב אישום חמור שהוגש נגד תושב טירה, 20, מייחס לו ניסיון סחר בתחמושת שלא כדין. על אף בקשת המדינה להותירו במעצר עד לתום ההליכים נגדו, קיבלה ביהמ"ש המחוזי מרכז את בקשת הסנגורית והורתה על שחרורו למעצר בית
אייל חן |

לבית משפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד תושב טירה, בן 20, בגין ניסיון סחר בתחמושת שלא כדין. בדיון הראשון בבקשת המדינה למעצרו של המשיב עד תום ההליכים, קיבלה השופטת מרב גרינברג, את בקשת הסנגורית עו"ד סיוון כהן והורתה לשחרר את הנאשם למעצר בית.

על פי כתב האישום, בחודש יולי האחרון, פנה הנאשם אל נאשם אחר בתיק באמצעות ה"וואטסאפ" והציע לו למכירה תחמושת מסוג וכמות שאינם ידועים לפרקליטות במחיר של 700 שקלים, בתגובה הוא הודיע לו כי הוא יבדוק את העסקה וחזר אליו עם תשובה שלילית מאחר ו"הסתדר" וכי אין לו צורך בעסקה.

"אירוע נקודתי", עו"ד סיוון כהן

בתגובה, כך נטען, הנאשם לא ויתר ורצה להוציא לפועל את העסקה ושלח ללקוח הפוטנציאלי, תמונות של שני קרטונים של תחמושת כדורים 9 מ"מ וכתב "זה הסוג שאני אומר לך עליו, משהו אחומניוקי, אין כמוהו קשה למצוא". בתגובה הלקוח אישר את קבלת התמונה ואמר "טוב בסדר שבוע הבא" וביקש מהנאשם למחוק את התמונה על פי כתב האישום, במעשיו אלה ניסה הנאשם לסחור בתחמושת בלא רשות על פי דין.

בדיון בארכת המעצר עד תום ההליכים, ביקשה הסנגורית עו"ד סיוון כהן לשחרר את מרשה למעצר בית מאחר והוא נקשר רק בעסקה שולית של סחר בתחמושת. "עם כל החקירה הסבוכה למעשה הוא נקשר בארוע אחד מאוד נקודתי, של ניסיון למכירת תחמושת. לא מדובר בנשקים שנתפסו אלא בתחמושת וגם הכמויות לא ידועות למבקשת ולצערנו בסופו של יום כאשר מדובר באישום אחד, שהוא דל, של ניסיון למכור תחמושת שלא צלח, ובאיזון הראוי, ואין למשיב עבר פלילי עניינו שונה משל האחרים. המעצר הינו טראומטי למשיב", אמרה עו"ד כהן.

השופטת מרב גרינברג, קיבלה לבסוף את בקשת עו"ד כהן והורתה לשחרר את הנאשם למעצר בית, בבית הוריו, לחתום על ערבויות ואסרה עליו ליצור קשר ישיר או עקיף עם מי מהמעורבים בפרשה.

לאתר סיוון כהן ושות' – משרד עורכי דין

______________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת מרב גרינברג

______________________________________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a1%d7%99%d7%95%d7%95%d7%9f-%d7%9b%d7%94%d7%9f

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות