נפגעה קשה בתאונת דרכים – תפוצה בכמיליון שקלים

בית המשפט פסק פיצוי בגובה של כמיליון שקלים לאישה שנפגעה קשה בתאונת דרכים ונותרה עם נכות וצלקות בפניה
נעמה כהן |
תאונת דרכים, ארכיון

בית המשפט פסק פיצוי של כמיליון שקלים לאישה כבת 46, שנפגעה באורח קשה בתאונת דרכים ובעקבות זאת נקבעו לה 46 אחוזי נכות. בתביעה שהגישה טענה באת כוחה, עו"ד שלהבת רובין, כי הפגיעה כוללת גם נזק נפשי, בין השאר בעקבות צלקות שנותרו בפניה.

עו"ד שלהבת רובין

התאונה התרחשה לפני מספר שנים ולאחריה טופלה האישה בבית החולים תל השומר. במהלך הטיפול נצפו דימומים בפניה משברי זכוכיות, דפורמציה ניכרת בירך שמאל, דימום בעין, חתכים בשפה העליונה והתחתונה ומסביב לעפעף. בהמשך אובחן שבר בירך שמאל.

התובעת הורדמה, הונשמה והועברה, לחדר ניתוח שם קובע השבר בירך, החתכים נתפרו ובוצע מתלה לעפעף העליון משמאל. בבדיקה ע"י כירורג פה ולסת נמצא שבר באחד מניביה.

על פי התביעה, במהלך אשפוזה בבית החולים, עברה המטופלת רדוקציה תחת שיקוף והכנסת מסמרים וברגים וקיבלה 2 הזרקות סטרואידים לפנים. בנוסף, פסיכיאטר שבדק אותה עקב תלונות על חרדה והפרעות בשינה הפנה אותה לטיפול פסיכולוגי ותרופתי.

לבית המשפט נכתב עוד כי עקב מצבה הנפשי, התובעת "כיסתה את כל המראות בבית שכן לא יכלה לצפות בפניה". גם עובדת סוציאלית שנפגשה עמה קבעה כי היא נמצאת במשבר נפשי והמליצה על המשך קשר עם איש מקצועי.

בתביעה ציינה עו"ד רובין שעד היום סובלת התובעת מכאבים עזים ברגל שמאל, המשפיעים על הליכתה, מצלקות מרובות בפנים וברגל שמאל מנפיחות בשפתיים וכאבי שיניים. בנוסף, סובלת האישה מכאבי ראש, בחילות ובהיבט הנפשי מתמודדת עם חרדות, פחדים, פלאשבקים של התאונה ומעליה ניכרת במשקל.

בית המשפט מינה לתובעת מומחים רפואיים בתחומים שונים שקבעו לה נכות משוכללת בגובה 46%. בשל מצבה הפיסי, באמצעות באת כוחה, עו"ד רובין, נקבעו לאישה פיצויים בגובה מיליון שקלים.

___________________________________

עו”ד שלהבת רובין

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות