ביצעו 'ניסוי כלים' לנשק שרצו למכור – ונעצרו

כתב אישום על סחר בנשק הוגש נגד 3 תושבי דיר אל אסד, בשנות ה-20 לחייהם, שנתפסו במהלך פעילות מבצעית של המשטרה בחברה הערבית. בחיפוש במכוניתם נתפסו כסף מזומן ותחמושת
אייל חן |
החזקת נשק - אילוסטרציה
אילוסטרציה

לבית משפט המחוזי בחיפה, הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד שלושה תושבי דיר אל אסד, בשנות ה-20 לחייהם, בחשד לביצוע ירי וסחר בנשק.

לפני מספר שבועות, במסגרת פעילות מבצעית של המשטרה בתחום הנשק הבלתי חוקי בחברה הערבית, התקבל דיווח בסמוך לחצות אודות שמיעת יריות בדיר אל אסד. שוטרי משטרת מג'ד אל כרום הוזנקו למקום והבחינו ברכב ובו הנאשמים, נמלט מהמקום.

שוטרים סימנו לנהג לעצור בצד, אך הנהג לא ציית והמשיך בנסיעתו על מנת להימלט מהשוטרים. כעבור כמה דקות הרכב נעצר במחסום משטרתי בכפר בענה.

במהלך החיפוש בתוך הרכב נמצאו על ידי השוטרים תרמילים 9 מ"מ וכסף מזומן בסכום של 52 אלף שקל. שני חשודים שהיו בתוך הרכב, נעצרו והועברו לחקירה במשטרת מג'ד אל כרום. בהמשך החקירה נעצר גם החשוד השלישי שהספיק לרדת מהרכב.

במהלך החקירה התברר לשוטרים כי החשודים הגיעו למקום בדיר אל אסד על מנת לבצע עסקה של מכירת אקדח תמורת הסכום של כ40.000 שקלים והירי שנשמע היה תוך כדי ביצוע "ניסוי כלים" על מנת לבדוק את האקדח. לאחר שהבחינו בשוטרים ניסו הנאשמים להימלט ותוך זמן קצר כאמור נעצרו.

במהלך החקירה הצליחו החוקרים לאסוף ראיות כנגד החשודים בעבירות נשק חמורות. מעצרם הוארך מעת לעת וכעת הוגש כנגד השלושה בבית משפט המחוזי בחיפה על ידי פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום חמור בגין ניסיון סחר בנשק, נשיאת נשק וירי מנשק חם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות