צפו: נעצרו בחשד למעורבות בסדרת פריצות באזור השרון

במשטרה חושדים כי השניים פרצו למספר בתים בכפר סבא, הוד השרון ורעננה וגנבו ציוד באלפי שקלים
ציון חן |

במרחב השרון עצרו שני גברים, בן 36 מבני ברק ובן 38 מחולון, ששלפי החשד "התפרנסו" מפריצה לבתים ביישובי השרון. לפי החשד במשטרה, מתוך סך הפריצות שאירעו ברחבי השרון בשבוע הראשון של חודש יולי, קשורים החשודים לשלושה מקרים.

יחד עם מעצרם וכתב האישום שהוגש נגדם, הוצג גם סרטון מצלמת אבטחה מפריצה של השניים לחצר בית צמוד קרקע ברחוב בקעת הזוהר, בסמוך לפארק העירוני בכפר סבא. אחד מהם נצפה כשהוא מעמיד פנים כמי שעורך רישומים שונים במקום. אך למעשה הוא מגיע ובודק שאין אף אחד בבית, וזאת כשהוא מצויד בדפדפת ספירלה וכלי כתיבה, ועל גבו תיק. מאוחר יותר הסתבר כי התיק הכיל כלי פריצה שונים אשר שימשו את השניים: זוג מספרי פח, מכפתי פטנט, מברגים שטוחים, דיסק חיתוך, פטישים ואילי ניגוח.

עוד עלה מהסרטון, כי לאחר שווידא כי הבית ריק מאנשים ובחן מהיכן ניתן לפרוץ לתוכו, פרץ את חלון הבית כשהוא גורם נזק למנעול. אז הוא יצא לרחוב וקרא לחברו הגנב השני. השניים נצפו עוטים מסיכות וכובעים כשהם תולשים את כבלי ארון החשמל בבית. הנזק שנגרם כתוצאה מתלישת הכבלים עומד על יותר מ-6,000 שקלים. השניים גנבו במקרה הזה
אופניים חשמליים בשווי אלפי שקלים, זוג עגילי זהב עם יהלומים ונתב אלחוטי.

במשטרה חודשים כי שלושה ימים לאחר מכן, פרצו השניים לבית ברחוב התמר בשכונת 'נווה נאמן' בהוד השרון ובאותה שיטה של התחזות לאנשי מקצוע העובדים בשטח. הם התפרצו לבית וגנבו לפטופ בשווי אלפי שקלים, וגרמו לנזק לבית בשווי של אלפי שקלים.

המשטרה הצליחה לקשור את שני הפורצים הסדרתיים הללו גם לפריצה בבית ברחוב הנחשון בשכונת 'קרית דוד' ברעננה שלושה ימים לאחר הפריצה בהוד השרון. השניים שברו את צילינדר דלת הכניסה וגנבו 6,000 שקל במזומן ותכשיטים בשווי עשרות אלפי שקלים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות