לילה דרמטי בב"ש: שריפה בבניין מגורים הסתיימה עם פצועה קל בלבד

אנשי כבאות והצלה של מחוז הדרום הוזעקו הלילה (יום ב') לרחוב הצבי בבאר שבע בעקבות שריפה שפרצה בבניין מגורים. לאחר שהשתלטו על השריפה חולצה אחת הדיירות כשהיא במצב קל בעקבות שאיפת עשן והיא פונתה לטיפול רפואי
דניאל בן חמו |
השריפה בבאר שבע. צילום: כבאות והצלה מחוז דרום

לילה דרמטי ברחובות באר שבע: לוחמי אש של מחוז הדרום הוזעקו לרחוב הצבי בבאר שבע בעקבות דיווח למוקד על שריפה בקומה הראשונה בבניין מגורים בן שלוש קומות. לאחר השתלטות מהירה על השריפה פונתה מהמקום בעלת הדירה לקבלת טיפול רפואי בעקבות שאיפת עשן.

הדיווח על השריפה התקבל במוקד של כבאות והצלה מחוז דרום מכמה שכנים שהבחינו בעשן. לוחמי האש שהגיעו למקום זיהו עשן שיוצא מהדירה ושריפה וודאית בסלון הבית.

הצוותים מיד החלו בפעולות כיבוי ומניעת התפשטות האש, במקביל ביצעו סריקות לאיתור לכודים ושחרור עשן מתוך הבית. דיירי הבניין הונחו להסתגר בדירות מפני שחדר המדרגות היה אפוף עשן. בעלת הבית פונתה במצב קל לטיפול רפואי בעקבות שאיפת עשן. חוקר דליקות מטעם כבאות והצלה החל בחקירת האירוע.

מפקד האירוע, להב-משנה מאור סמאדג’ה: ״בזכות פעולה נחושה ומהירה של לוחמי האש האירוע הסתיים תוך זמן קצר״.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות