6 חולי קורונה נתפסו ברכב – בדרך לביקור משפחתי בשרון

המשטרה ממשיכה בפעילות לאכיפת תקנות צו בריאות העם על רקע התפרצות מגפת הקורונה: בתל אביב פיזרו השוטרים 6 מסיבות שכללו מבלים, אלכוהול ומוסיקה רועשת והמשתתפים נקנסו
אייל חן |
מחסומים בימי קורונה. צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

כאשר בתל אביב המשטרה סוגרת מסיבות ובישובים החרדים עוצמת עין לנוכח פתיחת תלמודי התורה, במגזר הערבי ממשיכים החיים כרגיל ואמש איתרה המשטרה במחסום באזור זמר שישה חולים מאומתים ברכב אחד בדרך לביקור משפחתי.

שוטרי תחנת טייבה, שעסקו בפעילות מבצעית לאכיפת תקנות צו בריאות העם -קורונה, עצרו לבדיקה רכב מסחרי סמוך לישובי זמר. בבדיקת יושבי הרכב התברר כי כל ששת הנוסעים הנם בני משפחה תושבי בקה אל גרביה שעל פי רישומי משרד הבריאות כל השישה מוגדרים חולים מאומתים החייבים לשהות בבידוד. בתחקורם, מסרו הנוסעים כי היו בדרכם לביקור משפחתי בזמר. נוסעי הרכב לוו בחזרה לביתם לצורך קיום הבידוד וקיבלו זימון לסור לחקירה בתחנת המשטרה עם סיום תקופת הבידוד.

בתל אביב, איתרו השוטרים 6 מסיבות כשבמקום מבלים רבים, משקאות אלכוהוליים ומוזיקה רועשת. באחת מהן, השוטרים פיזרו את המסיבה וקנסו את המשתתפים בדוחות על סך 5,000 ו-500 שקלים בשל הפרת הנחיות משרד הבריאות. ברחוב מנחם בגין בת"א, השוטרים גילו כי באחת הדירות מבודד קורונה, שהפר את הבידוד שהוא חב בו, מפר הבידוד נקנס ב-5,000 שקלים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות