פצצות מתקתקות: נהג משאית נתפס שיכור, אחר עם מטען חורג

במהלך היממה האחרונה, במסגרת פעילות של אגף התנועה, נעצרו על ידי המשטרה 2 נהגי משאיות בחשד שסיכנו את שלום הציבור. המשאיות הושבתו ונגד השניים נפתחו הליכים פליליים
גילי סיוון-כהן |
משאית שנתפסה עם מטען חורג. צילום: משטרת התנועה

נהגי משאיות הפכו להיות פצצה מתקתקת על הכבישים. ביממה האחרונה שוטרי אגף התנועה עצרו שני נהגי משאיות האחד תחת השפעת אלכוהול בכמות של פי 19 מהמותר והאחר ללא רישיון נהיגה על המשאית בזמן שהוא הזדהה לאחר.

במהלך פעילות אכיפה, זיהו שוטרי אגף התנועה על כביש 40 בסמוך לצומת בילו, משאית שנוסעת בצורה מסוכנת תוך סטיות מהנתיב ללא כל סיבה הנראית לעין. השוטרים סימנו לנהג המשאית לעצור בצד הדרך, במהלך השיחה עם הנהג עלה חשד השוטרים כי הנהג בגילופין. כאמור, בבדיקת שכרות באמצעות מכשיר הינשוף, נמצא כי הנהג בהשפעת אלכוהול בכמות פי 19 מהמותר (955 מ"ג).

הנהג, תושב קריית אתא, בן 31, עוכב לחקירה והמשאית הושבתה ל-30 ימים במגרש האחסנה. בתום החקירה רישיון הנהיגה שלו נפסל ל-30 ימים, והוא שוחרר התנאים מגבילים וזומן לשיפוט מהיר להיום.

במקרה אחר בצפון הארץ, נתפס נהג שהוביל מטען החורג ב-10.6% מעל המותר ושגם התחזה לאחר וטען כי יש לו רישיון על משאית פול טריילר. במהלך פעילות אכיפה של שוטרי אגף התנועה בכביש 444 סמוך לג'לג'וליה, בוצעה בדיקת משקל למשאית שהובילה חול. במהלך הבדיקה נמצא כי משקל המשאית חורג ב-10.6% מהמשקל המותר, הנהג הציג רישיון נהיגה מהבדיקה עלה חשד כי הנ"ל מזדהה לאחיו, למרות שדבק בגרסתו כי יש לו רישיון נהיגה בוצעה בדיקה מעמיקה יותר והתברר כי אין לו רישיון נהיגה על המשאית והוא מזדהה לאחר.

הנהג, תושב זרזיר, בן 24, עוכב לחקירה בגין התחזות לאחר, הכשלת שוטר ונהיגה ע"י בלתי מורשה. בתום החקירה שוחרר בערבות והמשאית הושבתה למשך 30 ימים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות