אישום: תקף באכזריות את אשתו עד שהתעלפה

על פי כתב האישום שהוגש לביהמ"ש השלום בעכו, הגבר, תושב כפר בגליל כבן 30, היכה את אשתו בפניה, הפיל אותה לרצפה ובעט בה גם לאחר שאיבדה את הכרתה. בחקירתה סיפרה האישה כי איים לרצוח אותה אם תתלונן נגדו במשטרה
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה

לבית משפט השלום בעכו הוגש בסוף השבוע האחרון כתב אישום נגד תושב כפר בגליל, כהן 30, על כך שתקף את אשתו, סטר בפניה, דחף והפיל אותה על הרצפה והמשיך לבעוט בה עד שהתעלפה.

לפני כשבועיים התקבלה במשטרת ישראל תלונה מאשה, אשר מסרה לשוטרים כי בעלה היכה אותה, סטר בפניה, תפס בחוזקה בראשה והטיחו בקיר, דחף והפיל אותה על הרצפה והמשיך לבעוט במותניה ובידיה בעוד המתלוננת שוכבת על הרצפה. לטענתה לאחר שאמרה לו האישה כי תתלונן במשטרה איים עליה החשוד כי אם תתלונן-הוא ירצח אותה. כתוצאה מהתקיפה נגרמו לאישה חבלות קשות בכל הגוף והיא נזקקה לטיפול רפואי.

מיד עם קבלת התלונה פתחו השוטרים בחקירה ועצרו את הבעל, גבר בשנות ה-30, תושב אחד הכפרים בגליל. הוא הועבר לחקירה במשטרה במהלכה אספו החוקרים ראיות כנגד הנאשם בגין העבירות המיוחסות לו.

מעצרו הוארך מעת לעת ובסוף השבוע האחרון הוגש נגדו בבית משפט השלום בעכו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, בגין תקיפה גורמת חבלה של ממש, איומים ותקיפה סתם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות