הודעה חריגה של המשטרה: "מכפישים אותנו ברשת"

המשטרה פרסמה סרטון המתעד תפיסה של צעירים מתקהלים בבית באשדוד לאחר שברשתות החברתיות פורסם לטענתה תיעוד חלקי מהאירוע "תוך עיוות מוחלט של המציאות" לדבריה ו"בניסיון להצדיק הפרה בוטה של התקנות לשעת חירום"
רונן לוי |
עו"ד יוני ג'ורנו
שוטר, ארכיון.

המשטרה פרסמה אתמול (יום שבת) הודעה חריגה ובה היא טוענת כי בעקבות אירוע שהתרחש באשדוד בו נתפסה התקהלות של צעירים בניגוד לתקנות הקורונה, מתפרסמים נגדה פרסומים כוזבים "בניסיון להצדיק הפרה בוטה של התקנות לשעת חירום".

"בשעות האחרונות", נכתב בהודעת המשטרה, "אנו עדים לסרטון חלקי, שפורסם ברשתות החברתיות בניסיון להכפיש את המשטרה והשוטרים, תוך עיוות מוחלט של המציאות".

לדברי המשטרה, על מנת למנוע הטעיית הציבור ומצג שווא נגד המשטרה, היא החליטה על פרסום עובדות המקרה המדובר כמו גם על הפצת הסרטון המתעד את האירוע ממצלמות הגוף של השוטרים.

על פי ההודעה, השוטרים הוזעקו בליל שישי, סמוך לשעה 2:15, לבית באשדוד, בעקבות דיווח על רעש חזק וצעקות שהפריעו למנוחתם של השכנים. עם הגעת השוטרים, הבחינו בהתקהלות וצעקות של מספר צעירים שישבו בתוך הבית, ומיד שהבחינו בניידת ובשוטרים, הסתתרו בתוך החדרים.

השוטרים, כך לטענתם, הגיעו עד פתח הבית, ומשם קראו לבעל הבית להגיע אליהם, ואז נכנסו פנימה, שם טען בפניהם שהנו ישן ויש בחדרו שתי ידידות.

"השוטרים", אומרים במשטרה, "שהבינו כי הנ"ל אינו דובר אמת באשר למספר האנשים ששוהים בבית, ביקשו ממנו לפתוח את דלתות החדרים ולקרוא לכלל האורחים (שישה במספר) שיצאו לחלל הסלון, שם נבדקו זהויותיהם והתברר כי אינם דיירי הבית, והם שוהים במקום בניגוד להנחיות שהיה בביתו של אדם אחר ואיסור התקהלות".

עוד נטען כי אמו של הצעיר שיצאה אף היא מחדרה, החלה להתלהם ולצעוק על השוטרים, תוך התעלמות מוחלטת מהעובדה שבביתה שוהים שישה אנשים בניגוד להנחיות, זאת על אף ניסיונותיהם של השוטרים להסביר לה זאת. נגד האורחים נרשמו קנסות בגין הפרת התקנות, ונגד בעל הבית נרשם קנס בגין הקמת הרעש.

"צר לנו", אומרים במשטרה, "על הניסיון הפסול להטעות את הציבור תוך פרסום שקרים ותיעוד חלקי, שכל מטרתם ליצור פרסום כזב נגד המשטרה והשוטרים הפועלים נאמנה למען בריאות הציבור".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות