הפורץ שהרגיש בבית: נכנס לדירה, פתח בקבוק יין וגלש במחשב

בן 23 מחולון נעצר בחשד שפרץ לדירה בשכונת רחביה בירושלים, לאחר שבעלת הדירה הזעיקה את השוטרים ונעלה את עצמה בחדר השינה. השוטרים מצאו אותו שר לעצמו ונהנה מבקבוק יין. מעצרו הוארך ב-3 ימים
אייל חן |
גבר גולש במחשב שותה קפה
אילוסטרציה evanto

פורצים לדירות, בדרך כלל מעדיפים לסיים מהר את עבודתם ולצאת מהבית, לפני שיחזרו דייריו ויזעיקו את המשטרה. לא כך היה במקרה של צעיר בן 23, מחולון, אשר נכנס לדירה בשכונת רחביה בירושלים, מזג לעצמו יין, פצח בשירה וישב וגלש במחשב, עד להגעתם של השוטרים שעצרו אותו, לאחר שהוזעקו על ידי בעלת הבית שנעלה עצמה לבינתיים בחדר השינה עד הגעתם.

ביום שישי לפנות בוקר, התקבל דיווח במוקד המשטרה, אודות אדם חשוד שנכנס לתוך דירה של אישה, בשכונת רחביה ויושב אצלה בסלון. מהפחד וההיסטריה, היא נעלה עצמה בחדר השינה תוך שביקשה דבר אחד מהמוקדנים בקו 100: "תגיעו מהר אני מפחדת".

כוחות משטרה רבים חשו למקום תוך שניהלו שיחה כל העת עם המודיעה, נכנסו אל הדירה שם אותר החשוד יושב בסלון הבית, מביט במחשב, לוגם מבקבוק יין ושר לעצמו שירים. החשוד נעצר והועבר לחקירה במשטרה וביום שישי, מעצרו הוארך בבית המשפט בשלושה ימים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות