בלי גלימה ובלי נעליים – מדור החברה של אוביטר נערך לסוף הסגר

למרות שלא בטוח שנעבור את אחוז החסימה, אנחנו לא פורשים. להיפך, אנחנו כאן כדי שלא תפספסו את הדברים החשובים באמת – מה עורכי הדין שלנו עשו השבוע
זוהר אטיאס |
המוסך השבועי של מגזין אוביטר

אנחנו יודעים שמדובר בימים לא קלים: הילדים עדיין בבית, הסגר עדיין לוחץ, התחלואה עולה ולכל זה מצטרף גם הגשם. אז כדי שיהיה לכם קצת יותר נעים בסוף השבוע החורפי, תציצו אצלנו במדור ותגלו מה עורכי הדין של אוביטר הספיקו לעשות השבוע. רמז: זה לאו דווקא קשור לבתי המשפט. אז אל תפספסו, תגללו ממש פה למטה.. זה ממש תכף אחרי משפט הפתיחה הזה. סוף שבוע נעים לכולם!

עו"ד רז עטיה משתף בחשבון האינסטרגם, שגם אצלו, כמו אצלנו עושים קצת בייביסיטר על המתוקים בין משימה למשימה 😊

אז זכינו השבוע לכמה ימים חמימים, הפוסט הפוטוגני של עו"ד קימברלי אלון גרם לנו לייחל במיוחד לקיץ 2021, קיץ יקר, אנחנו וקימברלי מצפים לך מאוד!

עו"ד מיטל אוטמזגין היקרה חיממה לנו את הלב השבוע ,כששיתפה פוסט מרגש על יום ההולדת של אמא שלה (לב). זה עשה לנו חשק לצלצל לאמא ולשלוח לה חיבוק גדול, כי אין על אמא בעולם! מיטל אנחנו מאחלים לאמא את כל הטוב שבעולם והרבה הרבה מזל טוב!

עו"ד הילה וינטרוב משתפת השבוע משלוח מתוק מתוק שקיבלה…וגם קצת מלוח – ממש יאמי😋😋

יום חמישי, השעה, 14:07 ועו"ד בן מעוז עוצר את הכול לתמונת נוף מקסימה, שקשה היה לנו להבין באיזה מגדל באזור עזריאלי הוא נמצא – למישהו יש רעיון?

עו"ד אורי גמר והאישה מגניבים (תרתי משמע) תמונה במעלית בלוק חמים, לקראת יום סגרירי שלא נראה שיעצור את הגוד וייבס שלהם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות