שחקנית מוכרת ספגה איומים בפייסבוק; תושב י-ם הואשם במעשה

על פי כתב האישום, הנאשם, בן 45, שככל הנראה לוקה בנפשו פנה אל השחקנית דרך הרשת החברתית ושלח לה הודעות רבות ופוגעניות. בין היתר כתב לה "אני התסריטאי, יהוה הוא הבמאי, את בתוך הסרט שלי – אם לא תתקשרי אלי אעביר אותך סרט אימה"
גילי סיוון-כהן |
חשד: התחזה לאיש כוחות הבטחון והונה נשים » אוביטר
אילוסטרציה shutterstock

שחקנית מוכרת, תושבת המרכז, נפלה קורבן להטרדות ואיומים מתושב ירושלים, בן 45, שככל הנראה לוקה בנפשו, כאשר על פי כתב אישום שהוגש נגדו הטריד אותה דרך הפייסבוק ופרט לכך איים גם על אימו. בין היתר איים על השחקנית כי אם לא תתקשר אליו "יעביר אותה סרט איימה" ואיים כי "ישחט אותה כמו ששוחטים תרנגול ביום כיפור".

על פי כתב האישום, לפני כעשרה ימים, שלח הנאשם הודעות נאצה לשחקנית דרך אפליקציית מסנג׳ר של פייסבוק. בין השאר, כך נטען, כתב לה: ״לסבית חתיכת תועבה-נהפוך אותך לסיזיפוס״, ״מלקקת פנכה״.

השחקנית בתגובה דרשה מהנאשם לחדול משליחת ההודעות והזהירה אותו כי אם לא יעשה כן תעביר את פרטיו למשטרה. הנאשם התעלם מבקשתה והמשיך לשלוח לה הודעות רבות בהן תכנים פוגעניים הכוללים קללות וביזוי מיני: ״את בושה וכלימה״, ״נהפוך אותך למיס פיגי בתיאטרון החבובות״, ״לכי תקבלי חיסון את חולה בזנזנת״. בהמשך איים הנאשם על המתלוננת בהודעותיו עת שלח לה הודעות שנוסחן כלהלן: ״נשחט אותך בט״ו בשבט כמו ששוחטים תרנגול ביום כיפור״ ושלח לה הודעה נוספת שנוסחה: ״אני התסריטאי יהווה הוא הבמאי, את בתוך הסרט שלי אם לא תתקשרי אליי אעביר אותך מחר סרט אימה״.

"במעשיו האמורים לעיל", נכתב בכתב האישום, "איים הנאשם על המתלוננת בפגיעה שלא כדין בגופה ובחירותה בכוונה להפחידה או להקניטה וכן השתמש במתקן בזק באופן שיש בו כדי לפגוע, להפחיד, להטריד, ליצור חרדה או להרגיז את המתלוננת שלא כדין".

על פי אישום נוסף, הנאשם שהה הנאשם בבית יחד עם אימו. באותן הנסיבות, התקשר הנאשם למוקד 100 ואמר למוקדנית ״או שאתם לוקחים אותי מפה או שאני שוחט את אמא שלי הזאת עם סכין כמו תרנגול ביום כיפור״, בכתב האישום צוין כי: "במעשיו האמורים לעיל, איים הנאשם על המוקדנית בפגיעה שלא כדין בגופה ובחירותה של האם בכוונה להפחידה או להקניטה".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות