נפרדה מבן זוגה והחלה לעקוב אחריו ביחד עם אחותה

תושב הקריות ביקש צו הרחקה מהאקסית שלו משום ש"איימה לרצוח אותי ולשרוף אותי"
ציון חן |
אילוסטרציה

תושב הקריות טוען כי הוא חווה חיזור אובססיבי מצד האקסית שלו וגם מצד אחותה. שעוקבות אחריו במהלך היום והוא חווה איומים והטרדות ממשפחתה: "הן איימו לרצוח אותי ולשרוף אותי". בית המשפט יכריע בקרוב אם להוציא לשתיים צו הרחקה.

בעל עסק מהקריות, טוען כי לכל מקום שהוא הולך, הוא מלווה בחברתה האקסית שלו ואף באחותה, כשהשתיים נוסעות אחריו לכל מקום.

לדברי הבחור, חייו בשנה האחרונה הפכו לגהנום. בתלונות שהגיש למשטרה סיפר כי כשהן לא עוקבות אחריו, הן מתקשרות אליו ומטרידות אותו ממספרים לא מזוהים.

לאחר שפנה מספר פעמים למשטרה והתלונן אך דבר לא נפתר, אשר לא הועילו לו, פנה הבחור לבית המשפט וביקש שיינתן צו הרחקה הן לזוגתו לשעבר והן לאחותה ממנו שיאסור עליהן להתקרב אליו ואף להיכנס לתחומי הקריה בה הוא מתגורר.

"אני רואה את הרכב שלהן עוקב אחרי מספר פעמים בשבוע באזור ביתי", סיפר לבית המשפט. "במהלך היום אני מסתובב הרבה עם הרכב שלי ורואה את הרכב שלהן עוקב אחרי כל הזמן. זה נמשך כבר מספר רב של חודשים, ואני מאוד חושש לחיי".

הבחור הוסיף: "יש אחרי מעקב ובילוש מצד כל המשפחה. בעשרת החודשים האחרונים איימו עלי שירצחו אותי וישרפו אותי. כמו כן איימו שישלחו אנשים כדי 'לטפל' בי". בית המשפט ידון ויכריע בקרוב בבקשה לצו הרחקה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות