נקמה מאוחרת: דקרו בקלשון את מי שתקף אותם בכלא

שני אחים, דוד ואביב ווקנין מבת ים, נאשמים בביהמ"ש המחוזי בתל אביב כי היכו צעיר כנקמה על כך שדקר אחד מהם בעת שישבו יחד באותו תא בכלא: "אלימות חמורה ואכזריות חסרת חמלה ומשולחת רסן כלפי הקורבן"
אייל חן |
גינה קלשון גננות חצר
קלשון. אילוסטרציה evanto

לבית משפט המחוזי בתל אביב, הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד שני אחים, דוד ואביב ווקנין, תושבי בת ים, בגין עבירה של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות. שני הנאשמים דקרו והיכו באמצעות קלשון, צעיר אשר דקר את אחד מהם, לפני למעלה משנה בעת שישב עימו באותו תא בכלא.

על פי כתב האישום, בין אביב ווקנין, לבין אדם אחר אשר ישב עימו באותו תא בכלא, קיים סכסוך על רקע אירוע אלימות, אשר אירע כשנה וחודשיים לערך, כאשר ווקנין נדקר בעת שישב עם הקורבן בכלא. לפני כשבועיים, כאשר אביב נסע עם אחיו, ברחוב סהרון ביפו, במסגרת עבודתם כשהאח דוד נוהג ברכב ואביב יושב במושב הסמוך אליו, הלך הקורבן על המדרכה, כשפניו לחזית הרכב.

שני האחים הבחינו בו, הדליקו את אורות האיתות ברכב ועצרו את הרכב בנתיב נסיעתם. אביב יצא מהרכב כשהוא אוחז בידיו קלשון והחל להכות את הקורבן שגם לאחר שנפל ארצה, אביב המשיך להכות אותו ולדקור אותו באמצעות הקלשון. גם האח השני יצא מהרכב, נטל בידו חפץ מוארך שאורכו כחצי מטר לערך והיכה באמצעותו בקרבן. השניים המשיכו והיכו את הקורבן שוב ושוב בעודו שרוע על הקרקע ולאחר מכן, חזרו אל הרכב ועזבו את המקום בעוד הקורבן נותר שרוע על הארץ שותת דם לבדו.

בבקשה עד תום ההליכים צויין כי דוד ווקנין, לאחר שנעצר זיהה בסרטון את עצמו ואת רכבו, מסר כי עבד עם אחיו אביב באותו היום ואולם הם לא תקפו אף אחד, ייתכן ומישהו הגיח מאחורי רכבו ותקף את הקורבן. בידי המשטרה גם מסמכים משירות בתי הסוהר, אודות אירוע דקירתו של אביב לכאורה על ידי הקורבן אשר שהה עמו בתא המעצר.

בתשאול אשר בוצע לאביב, הוא ציין כי ״אלוהים ישלם״ למי שדקר אותו וכן הוסיף שהמשטרה יודעת מי עשה לו את זה. בהמשך, כשהוטח בו הודה כי החליט לקחת את העניינים לידיים ולא לפנות למשטרה השיב לקצין החקירות: ״גם אתה היית עושה את זה ככה, אם לא בעצמך אז משפחה וחברים״.

"המשיב", נכתב בבקשה למעצר עד תום ההליכים, "פעל כלפי הקורבן באלימות חמורה ואכזריות חסרת חמלה ומשולחת רסן, ולא חדל עד אשר נוטרל הקורבן על הקרקע, התנהגות אשר מעצימה את מסוכנותו היתרה כלפי כולי עלמא. לכך מתוסף עברו הפלילי המכביד בתחום האלימות. מסוכנותו הרבה של המשיב נלמדת מהעובדה שהתקיפה ארעה בשעות היום, ברחובה של עיר, אף שהיו במקום עוברי אורח, נהגים ושכנים. מעשיו של המשיב מלמדים על היעדר כל עכבה או מורא דין בליבו של המשיב".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות